Loading...

Održana konferencija „Može li hrvatski turizam 365?“

06.10.2020
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Na konferenciji su sudjelovali europski ministri i vrhunski stručnjaci iz turizma

U utorak, 6. listopada 2020. godine u Termama Tuhelj održano je četvrto izdanje međunarodne konferencije o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?“.

Konferencija je održana uživo i online pod nazivom „Post COVID turizam i nove prilike“, a sudjelovala su europski ministri, predvođeni ministircom Brnjac, i vrhunski stručnjaci domaćeg i EU turizma koji su analizirali ovogodišnje turističke rezultate, raspravljali o izazovima i prilikama u vrijeme i nakon COVID-19 te ponudili primjere i uspješne prakse cjelogodišnjeg održivog turističkog poslovanja.

Ministarski forum po prvi je put okupio četiri ministra: ministricu turizma i sporta Republike Hrvatske Nikolinu Brnjac i ministra za gospodarstvo i razvoj tehnologije Republike Slovenije Zdravka Počivalšeka koji su u raspravi sudjelovali uživo, a online putem pridružili su im se ministrica poljoprivrede, regija i turizma Republike Austrije Elisabeth Köstinger i državni tajnik za turizam u Ministarstvu za industriju, trgovinu i turizam Kraljevine Španjolske Fernando Valdés Verelst.

Sa sloganom „Vrijeme je da se vidimo ponovo“ konferencija je okupila i više od 600 sudionika internetskim putem.

Analizu trenutne situacije u turizmu i nove prilike za njegov napredak sudionicima je predstavila ministrica turizma i sporta Republike Hrvatske Nikolina Brnjac: „Budućnost hrvatskog turizma su svi proizvodi koji su se pokazali uspješnima i za vrijeme ove pandemije, koji su skloni brzim prilagodbama, a ujedno nose dodatnu vrijednost za turista, bilo da je riječ o zdravstvenom turizmu, eko turizmu, cikloturizmu itd. Naglasak novog turizma treba primarno biti na razvoju kvalitete što uključuje turističku infrastrukturu, nove smještajne kapacitete cjelogodišnjeg turizma, diverzifikaciju i diferencijaciju ponude. Priliku za hrvatski turizam nalazimo u pozicioniranju Hrvatske kao sigurne destinacije, posebno u vrijeme trajanja pandemije, a tu prepoznatljivost trebamo održati kao naš trajni zaštitni znak. Razvoj raznolike ponude i generiranje potražnje preduvjet su za cjelogodišnji turizam kojem težimo i koji nam može osigurati stabilnost te puno značajniji učinak turizma na čitavo gospodarstvo.“

Osim toga, ministrica Brnjac je naglasila kako pravovremene reakcije u smislu donošenja potrebnih mjera, paket pomoći turističkom sektoru za planiranje daljnjeg tijeka sezone, kvalitetan rad Stožera civilne zaštite, uz isticanje Hrvatske kao sigurne destinacije, sinergija je koja je pridonijela dobrim rezultatima sezone. Na kraju je istaknula kako je važno nastaviti raditi na cjelogodišnjem turizmu i odmicanju od sezonalnosti kako bismo turistima ponudili kvalitetan turistički proizvod 365 dana u godini.

Više pročitajte ovdje.

Izvor: MINTS

Foto: Julius Rose d.o.o. poslovno savjetovanje

 

Vaši komentari