Loading...

Organizacija sustava kvalitete ISO 9001:2008 u agenciji za privatni smještaj

14.10.2015
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Sanja Buljanović, menadžerica kvalitete u agenciji Maricom tourist services, govorit će o postupku implemetacije sustava kvalitete s aspekta receptivne turističke agencije specijalizirane za privatni smještaj

Druženje menadžera kvalitete, drugo po redu, održat će se 22. listopada u uredu UHPA-e. Naglasak će biti na razmjeni iskustava i primjera dobre prakse s naglaskom na privatni smještaj. Sanja Buljanović, menadžerica kvalitete u turističkoj agenciji Maricom tourist services, od 2013. godine nadzire sustav upravljanja kvalitetom u agenciji Maricom, a prošle godine uspješno je prema normi ISO 9001:2008 educirana za vodećeg auditora sustava upravljanja kvalitetom. Kao primjer dobre prakse, agencija Maricom istaknuta je tijekom audita certifikacijske kuće Lloyd's Register Quality Assurance i dva interna audita Udruge hrvatskih putničkih agencija.

Podsjetimo, prvo druženje menadžera kvalitete vodila je Edita Pijaca iz turističke agencije Globtour Event koja ima višegodišnje iskustvo menadžera kvalitete. Tada je na radionici sudjelovalo desetak menadžera kvalitete. Među kojima i Sanja Buljanović, kao i Maja Donadić koja će voditi treće druženje menadžera kvalitete iz fokusa specijalizirane DMK agencije i agencije za školska putovanja. Primjena sustava upravljanja kvalitetom u turističkim agencijama pomaže agencijama pri ispunjavanju sadašnjih i budućih potreba svojih klijenata na učinkovit i djelotvoran način, te osigurava da proizvodi i usluge dosljedno ispunjavaju zahtjeve klijenata kao i zakonske zahtjeve. 

Projekt se realizira uz podršku i sufinanciranje Ministarstva turizma.

Vaši komentari