Loading...

Pomoćnici Meri Matešić u novoj shemi HTZ-a

20.11.2013
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Planovi novog HTZ tima su, nakon dovršenja i prihvaćanja Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma 2014.-2020., provoditi sve elemente off i online marketinga te ostale elemente promocijskog miksa

Slaven Reljić, tajnik Hrvatske udruge profesionalaca kongresnog turizma (HUPKT) i donedavni direktor specijalizirane M.I.C.E. agencije, članice UHPA-e, preuzeo je funkciju pomoćnika direktorice Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Meri Matešić. Slaven Reljić imenovan je pomoćnikom direktorice za strateško planiranje i marketing. U Hrvatskoj turističkoj zajednici je od kolovoza 2013. i jedan je od tri nova pomoćnika direktorice, koji vode divizije kreirane prema novoj organizacijskoj shemi HTZ-a.

„Uvjeren sam kako će cijeli HTZ tim i dalje uspješno odrađivati čitav niz zadataka te zajedno s partnerima iz javnog i privatnog sektora uspješno nastaviti pozicionirati Hrvatsku u inozemstvu, ali i na domaćem terenu“, kazao je Reljić.

Konkurencija destinacija na svjetskom turističkom i poslovnom tržištu je žestoka te u fazi kada se mnogobrojna gospodarstva nalaze u fazi turbulencija stoga je, za Reljića, „pravi izazov raditi u organizaciji i s timom koji ima za zadaću nastaviti pozicionirati čitavu državu kao atraktivnu destinaciju. Svakako to predstavlja osobno i profesionalno zadovoljstvo, ali i osjećaj ogromne odgovornosti."

Konkretni planovi novog HTZ tima su, nakon dovršenja i prihvaćanja Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma 2014.-2020., provoditi sve elemente off i online marketinga te ostale elemente promocijskog miksa, adaptirati komunikacijsku i kreativnu strategiju. Takva i druga kreativna rješenja, vjeruje Reljić, trebaju odgovarati 'fazi životnog ciklusa proizvoda' u kojoj se Hrvatska kao turistička destinacija sada nalazi, a temeljit će se i na rezultatima istraživanja nekoliko elemenata (poziciji brenda, ponašanju kupaca i drugim elementima), koje se upravo provodi na vodećim emitivnim tržištima.

„Strategija marketinškog plana će jasno odrediti proizvode i tržišta kojima se obraćamo te turističke klastere koje pozicioniramo. Svakome tko razumije turizam kao skup usluga, marketing i njegove mogućnosti te činjenicu da se moramo obraćati izrazito heterogenoj skupini kupaca, shvaća o kojem je složenom mehanizmu riječ“, izjavio je Reljić.

Osobni stav i želja Slavena Reljića je da se u Hrvatskoj postigne da ljudi, sa svojom izvrsnom uslugom i srdačnošću, (p)ostanu osnovni identitet brenda Croatia. „Promocijski miks će tek u sinergiji s dobrim proizvodom, srdačnim i profesionalnim pružateljima usluga te ukupnim stanovništvom zemlje dati svoj potpuni učinak“, zaključio je.

Slaven Reljić diplomirao je na Katedri za turizam, a magistrirao marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Poslovni background gradio je na mnogobrojnim poslovima u turizmu. Prvo kao turistički pratitelj i vodič te informator na sajmovima, a 16 godina radio je u turističkim agencijama (DMC i PCO) u kongresnom odjelu, zatim u predstavništvu na tržištu SAD-a te kao voditelj marketinga i direktor agencije. Govori tri strana jezika, a kaže kako je turizam zapravo dio njegovog identiteta i života te je jako zadovoljan i ponosan što je dobio priliku raditi u HTZ-u na odgovornim poslovima.

Renata Deželjin, pomoćnica direktorice za unapređenje prodaje i odnose s partnerima, diplomirala je i magistrirala na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. U HTZ-u radi od 1997. godine. Do preuzimanja ove divizije, radila je kao voditeljica službe operativnog marketinga te kao voditeljica Službe za studijska putovanja i odnose s javnošću.

Ivan Arambašić, pomoćnik direktorice za razvoj ponude i upravljanje destinacijom, diplomirao je na Fakultetu za turistički i hotelski menadžment u Opatiji. U HTZ-u radi od 2005. g., a do preuzimanja nove funkcije radio je kao voditelj Službe za nadzor i javnu nabavu.(np)

Vaši komentari