Loading...

Poslovni dnevnik o razvoju DMK i projektu Upoznaj Hrvatsku

18.12.2013
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Kao primjeri dobre prakse navode se turističke agencije, članovi UHPA-e: Gulliver travel, Globtour Event, Šiloturist, Travelana, Uniline i RB travel

Ministarstvo turizma i Udruga hrvatskih putničkih agencija još prije tri godine zajednički su pokrenuli projekt Upoznaj Hrvatsku, koji se smatra svojevrsnom pripremom za razvoj kompanija za upravljanje destinacijom, piše Poslovni dnevnik u utorak.

Cilj je bio razvoj DMC agencija i oko 2000 novih turističkih programa. Projekt koji se i dalje provodi Europska komisija izabrala je kao jedan od 20 primjera dobre prakse na području EU, uz objašnjenje da predstavlja sistematiziran pristup decentralizaciji turističke ponude.

“Iz perspektive upravljanja destinacijom, razvoj novih proizvoda uvijek je najveći izazov, a fokus projekta Upoznaj Hrvatsku bilo je upravo razvijanje proizvoda koji će repozicionirati imidž hrvatskog turizma s proizvoda sunca i mora na turizam posebnih interesa”, objašnjava Željko Trezner, direktor UHPA-e.

Iako još nisu ispunjeni ambiciozni ciljevi od dvije tisuće programa, Trezner ističe brojne primjere dobre prakse koji su pokazali opravdanost ulaganja u sklopu projekta.

Cijeli članak o projektu Razvoja DMK i Upoznaj Hrvatsku dostupan je ovdje.

Vaši komentari