Loading...

Predsjednik UHPA-e za Hinu o agencijskom poslovanju i aktualnostima UHPA-e

23.12.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

UHPA je jedna od vodećih agencijskih, pa i strukovnih (turističkih) udruga u Hrvatskoj, čije su poslovanje i aktivnosti transparentne, poboljšane i pojačane u zadnjih nekoliko godina, kazao je predsjednik UHPA-e

Boris Žgomba, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija u razgovoru za Hrvatsku izvještajnu novinsku agenciju govorio je o poslovanju turističkih agencija u ovoj i očekivanjima u 2015. godini. Istovremeno se osvrnuo i na aktualna pitanja Udruge.

2015. -  godina pomaka

Poslovanje putničkih agencija u Hrvatskoj ove će godine biti slično lanjskom, dok se iduće godine očekuju pomaci s obzirom na veliki potencijal za rad agencija u formi destinacijskih menadžment kompanija (DMK) u sklopu programa za produljenje sezone PPS ili Hrvatska 365, procjenjuje predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) Boris Žgomba u rzagovoru za Hinu.

Bolja prodaja ski aranžmana

Vjeruje da će završni računi agencija za ovu godinu pokazati da je u incomingu (dolazak stranih turista u Hrvatsku) rezultat i nešto bolji od lanjskog, dok se za outgoing (odlazak domaćih u strane zemlje) to baš i ne očekuje, jer taj segment već godinama 'trpi' zbog lošeg standarda domaćih građana.

"Veseli me što se ski aranžmani u Hrvatskoj po agencijama ove godine prodaju bolje nego lani", kaže Žgomba te poručuje agencijama da se kao i brojne druge djelatnosti moraju prilagoditi promjenama na tržištu, pa i jače udruživati s ciljem ostvarenja boljih poslova.

DMK za Hrvatsku 365

"Agencije ne mogu raditi onako kako su radile prije deset pa ni pet godina. Sada neke rade bolje, neke lošije, ali tako je bilo uvijek, to je tržište na kojemu se dokazuje konkurentnost i doslovno svaki dan se treba raditi na promjenama strategija i poslovnih modela", navodi Žgomba.

Iduće godine za agencije veliku priliku vidi u programu produljenja sezone PPS ili Hrvatska 365 kojeg vodi Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Ministarstvo turizma. Ipak, smatra da taj program neće biti dovoljno uspješan bez aktivnog sudjelovanja agencija DMK, za koje je UHPA također provela i još provodi certificiranje agencija.

Izvanredna skupština UHPA-e u veljači

Predsjednik UHPA-e osvrnuo se i na prozivke agencija nezadovoljnih radom UHPA-e, od kojih su neke zbog, kako kaže, nekorektnih istupa i ponašanja koje nije u skladu sa statutom, krajem ove godine isključene iz članstva.

Slijedom primljene inicijative, statutarnih obveza i želje da se rasprave razlike, početkom prosinca UHPA je sazvala za 11. veljače iduće godine izvanrednu skupštinu u Zadru, na kojoj će analizirati problematika vezana za rad udruge. Među temama je i mandat koji je direktor udruge Željko Trezner stavio na raspolaganje od 1. siječnja, kao i druge aktualnosti iz agencijskog poslovanja te o svemu što je od zajedničkog interesa i potreba za bolji položaj turističkih agencija u Hrvatskoj.

Članovima UHPA-e, 289 redovnih i 171 pridruženi, poslan je dopis s porukom da je skupština sazvana za veljaču jer treba vremena da se kvalitetno pripreme svi materijali, a članstvo se poziva da se na toj skupštini razgovara na bazi argumenata, izvještaja i revizijskog nalaza.

Revizija u Uredu UHPA-e

Ovih dana na poziv UHPA-e u njezinom se uredu provodi i revizija koja treba utvrditi kako su ured i udruga poslovali, kazao je Žgomba. "Sve interne institucije u UHPA-i su u funkciji, sve se radi po statutu i pravilniku", ustvrdio je.

U zadnjih nekoliko mjeseci oko UHPA-e i njezinog rada 'pletu' se različite priče, od nefunkcioniranja ureda te udruge do velikih plaća i benefita njenih vodećih ljudi, što Žgomba sve odbacuje i ocjenjuje netočnim.

"UHPA je jedna od vodećih agencijskih, pa i strukovnih (turističkih) udruga u Hrvatskoj, čije su poslovanje i aktivnosti transparentne, poboljšane i pojačane u zadnjih nekoliko godina", rekao je Žgomba.

Vaši komentari