Loading...

Predstavnici članova UHPA-e u Muzeju iluzija

14.10.2015
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Tijekom razgleda eksponata pogledali su se u instalaciju iskreno ogledalo, a i rupa bez dna se našla na putu koju su uspješno premostili do postava iluzija i holograma gdje su se poigrali i s pokojom didaktičkom igračkom

Muzej iluzija sadrži preko 70 eksponata pomoću kojih se može više naučiti o vidu, percepciji, ljudskom mozgu i znanosti, a uz jedan muzej u Zagrebu koji je posvećen neuspješnim ljubavnim vezama,  očekuje se da će postati turistička/muzejska atrakcija metropole. Predstavnici turističkih agencija, članova UHPA-e, posjetili su Muzej iluzija kako bi se upoznali s eksponatima muzeja i mogućnošću uključivanja posjeta muzeju u turističke programe.

„Muzej se prostire na dva kata, radi sve dane u tjednu od devet do deset te se po dogovoru i predhodnu najavu mogu organizirati grupni posjeti i eventi te zakupiti muzejski prostor“, kazao je Tomislav Pamuković, direktor Muzeja iluzija, za uhpa.hr.

Inovativno, zabavno, interaktivno, korisno, sažeti je opis dojmova predstavnika turističkih agencija nakon upoznavanja s muzejom.

„Pohvalio bih radno vrijeme koje je uistinu europsko i turističkim agencijama znatno olakšava posjet. Veoma je teško gostima objasniti da većina muzeja zbog održavanja eksponata ili slično, ne radi ponedjeljkom ili imaju radno vrijeme tek do 13 sati. Radno vrijeme je stavka koja bi u dogovorima s muzejima trebala biti fleksibilnija“ kazao je Filip Donadić iz agencije Petros. Osvrnuo se i na muzejski postav koji je 'edukativan, zabavan, nudi ponešto i za 'male' i za 'velike' posjetitelje, razvija kreativnost i mami osmjeh na lice“.

Cilj posjeta muzeju bio je unapređenje suradnje i umrežavanje turističkih agencija s ključnim dionicima na razvoju turizma i način da pronađu priliku i mogućnost za uvođenjem kreativnih i inovativnih ideja u turističku ponudu i omogućavanje jedinstvenog doživljaja gostima.

Udruga hrvatskih putničkih agencija s početkom listopada krenula je u realizaciju serije sličnih edukacija, a planirane su nove do kraja mjeseca.

U provedenoj evaluaciji događanja, sudionici su posebno pozitivno ocijenili (4,9)  korisnost ovakvog organiziranog posjeta muzeju za informiranje i uspostavljanje suradnje.

Idući edukativni posjet je Muzeju Sinjske Alke, 20. listopada. Predlažemo pročitati Specijalizacije: Turistički potencijali Sinjske alke

U zadnjem tjednu listopada organizirati će se i posjeti novotvorenom Muzeju torture te predstaviti mogućnosti uključivanja Hrvatskog državnog arhiva u turističku ponudu turizma posebnih interesa. (np)

Projekt se realizira uz podršku i sufinanciranje Ministarstva turizma.

 

Vaši komentari