Loading...

Promocija hrvatske gastronomije u sklopu kampanje UNWTO-a

24.04.2020
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Raznolikost hrvatske gastronomije predstavit će se kroz zagorske štrukle, tradicionalni specijalitet Hrvatskog zagorja

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) uključila se u kampanju koju pokreće Svjetska turistička organizacija (UNWTO) s ciljem promoviranja gastronomije kao važnog dijela turizma i ukupne turističke ponude. Ovaj gastronomski projekt dio je velike #TravelTomorrow kampanje kojom se žele naglasiti temeljne i trajne vrijednosti turizma, a među njima i kulinarska baština zemalja članica UNWTO-a. 

U sklopu projekta, svaka zemlja izdvojit će svoje najpoznatije nacionalno jelo koje će putem videa materijala, fotografija i originalnog recepta promovirati na službenoj web stranici UNWTO-a. Bogatstvo i raznolikost hrvatske gastronomije predstavit će se kroz zagorske štrukle, tradicionalni specijalitet Hrvatskog zagorja. 

„U ovom trenutku iznimno je bitno održavati vidljivost i prisutnost na našim emitivnim tržištima i to činimo kroz svakodnevne pojačane aktivnosti pod objedinjenom oznakom kampanje #CroatiaLongDistanceLove. Globalne akcije poput najnovije gastronomske kampanje UNWTO-a dodatni je način da u milijune domova širom svijeta izravno promoviramo Hrvatsku putem omiljenog tradicionalnog jela čije je umijeće pripreme upisano u Registar nematerijalne kulturne baštine Republike Hrvatske“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

U videu kojim Hrvatska sudjeluje u kampanji prikazan je postupak izrade zagorskih štrukli ili štruklji čija se popularnost iz Hrvatskog zagorja proširila u ostale dijelove Hrvatske, a danas su jedno od zaštitnih znakova naše gastronomije. U vrijeme pandemije korona virusa koja je izrazito pogodila turistički sektor, UNWTO ovom kampanjom želi pokazati kako kulinarska baština ljudima pruža snažan osjećaj pripadnosti i u njihove domove donosi dašak lokalnih okusa putem kojih san o budućim putovanjima ostaje živ. 

Isto tako, HTZ će se pridružiti promotivnoj kampanji #TogetherInTravel Svjetskog vijeća za putovanja i turizam (WTTC), globalnog autoriteta u turizmu koji predstavlja privatni sektor i destinacije u svim dijelovima svijeta. Cilj ove kampanje je ukazati na važnost turizma u cijelome svijetu kroz poticanje interakcije dijeljenjem promotivnih materijala u obliku videa i fotografija uz zajedničku oznaku #TogetherInTravel. „Svojim sudjelovanjem u ovom projektu promoviramo Hrvatsku te iznosimo podršku cjelokupnoj svjetskoj turističkoj industriji“, rekao je direktor Staničić nadodavši kako će HTZ, uz nekoliko europskih turističkih organizacija, sudjelovati i u velikom promotivnom projektu čiji će nositelj biti Europska komisija za putovanja (ETC) i to kroz promociju nekoliko vrsta turističkih proizvoda kao što su očuvana priroda i outdoors, te kreativni gradovi, povijest i kulturna baština.

Izvor i foto: HTZ

Vaši komentari