Loading...

Promocija kulturne baštine i turističke ponude Međimurja u Zagrebu

22.01.2018
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Održat će se od 09.-13. veljače povodom obilježavanja Europske godine kulturne baštine

U organizaciji Turističke zajednice Međimurja i Međimurske županije u suradnji s DMC Etno Art Travel agencijom u veljači - mjesecu ljubavi, a povodom obilježavanja Europske godine kulturne baštine, od 9. do 13. veljače, održat će se promocija kulturne baštine i turističke ponude Međimurja u Hrvatskoj kući – Materina priča, tradicijski uređenom izložbenom prostoru u Preradovićevoj 31 u Zagrebu, pod nazivom - „Ljubav se ne trži niti ne kupuje“… Već ju otvorenim srcem Međimurje daruje!

Sam pojam kulturne baštine vezan je uz pojam kulturnog turizma kao jedan od najsnažnijih resursa, te osim što ona daje autentičnost destinaciji, čini ju prepoznatljivom i drukčijom i upravo na tome se temelji konkurentska prednost u odnosu prema drugim destinacijama.

Danas je kultura komercijalan “proizvod” koji se nudi turistima koji traže odmor, iskustvo i doživljaj, dok je baština ta koja u najvećoj mogućoj mjeri u funkciji turizma može pružiti maksimalne ekonomske efekte. Kultura i baština važni su čimbenici za održivi razvoj jer pridonose produženju turističke sezone, kao i povećanju svijesti turista i lokalne zajednice o očuvanju i zaštiti naših bogatih resursa. Upravo kroz promociju i prenošenje znanja, vještina i usmene tradicije s generacije na generaciju kroz zabavno i edukativno iskustvo, mnogobrojne skupine gostiju doživjet će je u potpunosti u interakciji s našom bogatom prirodom.“ kazala je Tatjana Martinjaš, voditeljica DMC Etno Art Travel agencije.

Više informacija pronađite u najavi, pozivnici ili programu

 

Foto i izvor: DMC Etno Art Travel

Vaši komentari