Loading...

Promocija Turističkog klastera Slavonija

03.07.2018
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Cilj je povećanje prepoznatljivosti Slavonije kao cjelogodišnje turističke destinacije

Ministar turizma Gari Cappelli i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić u Osijeku su s predstavnici turističkih zajednica Brodsko-posavske, Osječko-baranjske, Požeško-slavonske županije, Virovitičko-podravske i Vukovarsko-srijemske županije su potpisali Sporazum o suradnji na kreiranju i promociji turističkog branda „Slavonija“. Riječ je o sporazumu koji obuhvaća aktivnosti izrade strateških marketinških dokumenata namijenjenih zajedničkoj promociji Turističkog klastera Slavonija u razdoblju od 2019. do 2025. godine te koji ima za cilj povećanje prepoznatljivosti Slavonije kao cjelogodišnje turističke destinacije.

Ravnomjeran turistički razvoj Hrvatske, a samim time kontinenta kao sastavnog dijela ukupne turističke ponude Hrvatske jedan je od glavnih ciljeva ove Vlade. Ovaj sporazum prvi je korak prema realizaciji potencijala koje Slavonija kao turistička destinacija ima i prepoznatljivosti koju više nego zaslužuje“, istaknuo je ministar Cappelli.

Važnost potpisivanja ovog sporazuma istaknuo je i direktor HTZ-a Kristjan Staničić: „Izrada Strateškog marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja omogućit će bržu i bolju aktivaciju neiskorištenih turističkih potencijala Klastera Slavonije te učinkovite marketinške i komunikacijske aktivnosti ovog područja. Naš je glavni zadatak svijetu ispričati priču o Slavoniji, ali i o ostalim kontinentalnim dijelovima Hrvatske koji bi trebali biti nositelji razvoja cjelogodišnjeg turizma“.

Više pročitajte ovdje

Izvor i foto: HTZ

Vaši komentari