Loading...

Provedeno istraživanje o stavovima generacije Z

09.09.2019
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Kad je riječ o putovanjima znaju što žele, spremni su putovati solo, bitnija su im putovanja od materijalnih stvari, imaju popis destinacija na koje žele putovati, žele volontirati i obožavaju dijeliti fotografije na društvenim mrežama

Booking.com, proveo je globalno istraživanje u 29 zemalja, među kojima je i Hrvatska, kako bi otkrio stavove i ambicije pripadnike generacije Z (mladi u dobi od 16-24)  kad je riječ o putovanjima i kako su ti stavovi povezani s njihovim općenitim ambicijama i vrijednostima.

Generacija Z zna što želi

Iako je generacija Z tek sada dosegla dob kada sama može donositi odluke, ona već zna što želi i već ima ambiciozne planove za putovanja. Čak 56% ispitanika želi iskusiti nešto pustolovno tijekom putovanja, dok je njih 67% uzbuđeno oko odredišta koja će posjetiti u budućnosti.

Spremi su putovati solo

Na solo putovanje barem jednom tijekom sljedećeg desetljeća planira otići 34% ispitanika, a 46% njih smatra da dok putuju s obitelji više trebaju paziti na svoje ponašanje nego prilikom solo putovanja.

Bitnija su im putovanja od materijalnih stvari

Prema istraživanju 65% ispitanika ocijenilo je „Putovanja i istraživanja svijeta“ kao najvažniju stvar prilikom promišljanja o tome kako bi potrošili novac. Skoro polovica ispitanika (47%) radije bi potrošilo novac na putovanja, a uštedjeli na drugim stvarima, a njih čak 60% smatra da je putovanja nešto u što se uvijek isplati uložiti novac.

Već imaju popis destinacija na koje žele putovati

Generacija Z ima dugoročne planove što pokazuje istraživanje prema kojem njih 69% ima popis želja za putovanja s onim što žele učiniti ili razgledati za život, a taj postotak raste na 74% među ženama generacije Z, dok bi njih 44% kreiralo popis jer uživaju maštati o svim odredištima u koja će otputovati za život.

Generacija koja želi volontirati

Pripadnici generacije Z pri planiranju putovanja razmišljaju o našem planetu i utjecaju njihovih odluka na njega. Više od polovice (51%) pripadnika generacije Z u Hrvatskoj smatra da je utjecaj na okoliš pri putovanju važan faktor koji treba razmotriti kad je riječ o putovanjima. Polovica putnika generacije Z iz Hrvatske (50%) posjetilo bi manje poznato odredište umjesto nekog popularnog ako bi to značilo da će utjecaj na okoliš biti manji. Iznenađujuće je da je generacija Z po tom pitanju malo lošija od ostalih generacija.

Kad je riječ o prevelikom razvoju turizma, 50% pripadnika generacije Z iz Hrvatske razmislilo bi o neodlasku u odredište kojem prijeti uništavanje zbog prevelikog broja turista, pa su Baby Boomersi (55 godina ili više, 56%), generacija X (40-54 godina, 60%) i milenijalci (25-39, 53%) ipak bolji od njih.

Više od polovice putnika generacije Z (56%) ima dobre namjere jer pri rezervaciji smještaja pokušava pronaći smještajni objekt koji je ekološki prihvatljiv.

Obožavaju dijeliti fotografije na društvenim mrežama

Rezultati istraživanja pokazuju kako 45% ispitanika vjeruje preporukama onih koje osobno ne poznaju, primjerice influencerima. Pripadnici generacije Z, njih 42%, uvjek dodaju fotografije sa svog putovanja na društvene mreže za vrijeme putovanja, ali istovremeno njih 50% smatra da se društvenim mrežama pridodaje prevelika važnost za vrijeme putovanja.

Više možete pronaći OVDJE.

Izvor: Booking.com

Foto: UHPA

 

Vaši komentari