Loading...

Prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu održat će se 30. lipnja 2020.

23.06.2020
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Tema VinMarKona je Strateško planiranje u vinskom marketingu

Prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu, VinMarKon, održat će se u hotelu International u Zagrebu, 30.06.2020. godine u organizaciji udruge Vinoljupci.

Ciljevi konferencije su edukacija te otvorena, sadržajna komunikacija o temama koje imaju važan utjecaj na gospodarski plasman i pozicioniranje hrvatskih vina na domaćem, regionalnom i svjetskom tržištu.

VinMarKon je primarno namijenjen vinarima, ali i svim vinskim profesionalcima, distributerima vina, predstavnicima HoReCa sektora kao i ljubiteljima vina koje zanima navedena tematika. Važnost konferencije je upravo u „putokazu“ vinarima kako i sami mogu s pravilnom strategijom „ući u koštac“ s ovim izazovnim vremenima i pripremiti se za neizvjesnu jesen. Susret sa stručnjacima i drugim vinarima iz cijele Hrvatske, koristit će svima u odlukama kako dalje usmjeriti vrijeme i sredstva u marketing/prodaju/prezentaciju vina.

Krovna tema prvog VinMarKona je “Strateško planiranje u vinskom marketingu” s predstavnicima relevantnih institucija i stručnjacima s iskustvom u tom području. Konferencija je sastavljena od panel-diskusije i niza predavanja koji su, svaki na svoj način, povezani s krovnom temom. Sadržaj panela i predavanja prati problematiku strateškog planiranja u vinarstvu na nacionalnoj i županijskoj razini, preko razine vinskih udruga, pa sve do razine pojedinih vinarija.

Program pogledajte ovdje.

Više pročitajte ovdje.

Izvor i foto: Vinoljupci

Vaši komentari