Loading...

Putničke agencije očekuju dobru posezonu

18.08.2016
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Ovogodišnja predsezona puno je uspješnija od lanjske, a kako izgleda takva bi mogla biti i posezona

Podaci Državnog zavoda za statistiku pokazuju kako je u prvih šest mjeseci ove godine organizirano (posredovanjem organizatora putovanja, među kojima su putničke agencije, touroperatori, razni klubovi, udruženja, savezi) u Hrvatsku došlo samo nešto manje turista nego onih koji su dolaziti individualno (u vlastitoj organizaciji). Organizirano je došlo 46,7 posto, dok individualno 53,3 posto turista.

Sličan je trend i s noćenjima - individualni su ostvarili 53,6 posto od ukupnih 16,6 milijuna noćenja u prvom polugodištu, odnosno 8,9 milijuna ili 0,7 posto više nego lani, dok su organizirani s blizu 7,7 milijuna noćenja u plusu 9,1 posto.

U glavnoj sezoni, zbog slabih mogućnosti investiranja i nedostataka kapaciteta, agencije ne mogu bitno povećati promet. „Rezultati organiziranog prometa za prvih šest mjeseci dokaz su da agencijsko poslovanje, unatoč svim preprekama, može rasti, pogotovo u suradnji s javnim i drugim segmentima privatnog sektora. U tome su važna i agencijska ulaganja, ali i modeli udruženog oglašavanja s Hrvatskom turističkom zajednicom te potpore koje agencije kao destinacijske menadžment kompanije dobivaju od HTZ-a i Ministarstva turizma“, ističe Žgomba.

Najavljujući da zasad predstojeća posezona u Hrvatskoj za agencije, kao i ukupni turizam, izgleda odlično, pogotovo rujan i listopad, Žgomba ističe da u pred i posezoni, kada se smanjuje intenzitet individualnih dolazaka i noćenja turista te povećava kongresni segment, agencije imaju najviše posla, i nerijetko su i među glavnim kreatorima turističkog prometa u tim razdobljima za brojne destinacije i smještajne objekte.

"Ove godine primjećujemo i dodatni iskorak u agencijskoj ponudi, s više razrađenih motiva dolazaka te različitih programa za izlete i višednevne ture i dodatnih usluga, ali i veću potražnju za kompletnim aranžmanima", kaže Žgomba.

Izvor: jutarnji.hr

Vaši komentari