Loading...

Putovanja u postcovid razdoblju

24.11.2020
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Hrvatska se pozicionirala kao poželjna, dobro pripremljena i tražena turistička destinacija

Oporavak sektora putovanja od pandemije bila je središnja tema na nedavno održanoj turističkoj burzi WTM London koja se po prvi put u povijesti nije mogla održati u standardnoj formi, već samo virtualno, a sudjelovala je i Hrvatska turistička zajednica s još 10 hrvatskih suizlagača.

Tijekom sajma hrvatska je delegacija odradila online sastanke s predstavnicima najvažnijih partnera i medijskih kuća, kao što su TUI UK, easyJet, SAGA, Thomas Cook, British Airways, te oni kažu da je booking trenutno u mirovanju, ali da su interes i potražnja za putovanjima u 2021. vrlo izraženi te se planiraju kapaciteti i programi putovanja za Hrvatsku, koja se pozicionirala kao poželjna, dobro pripremljena i tražena turistička destinacija.

Kad je u pitanju budućnost putovanja u nastavku pandemije i postcovid razdoblju, generalno se smatra da će se putovanja brzo vratiti, no u izmijenjenom obliku. To potvrđuje i Tourism Review koji je detektirao 10 trendova koji će obilježiti sektor putovanja u sljedećoj godini. Kako navode, zaljubljenici u putovanja planiraju odmore kakve do sada nisu probali, a brojna istraživanja pokazuju i da će veliki broj ljudi ponovno postati aktivni putnici jednom kada mjere ograničenja malo popuste. Očekuju da će u 2021. posebno atraktivni biti kratki odmori, seoski i ruralni turizam, kratka putovanja u bliže destinacije, medicinski i wellness turizam, kao i sportski te adrenalinski turizam.

Turistički stručnjaci smatraju da je odzvonilo masovkama i neodrživosti koja je gušila gradove kao što su Venecija, Amsterdam, Dubrovnik. Da se traži drugačija vrsta putovanja potvrđuje i istraživanje TripAdvisora koje pokazuje da gotovo dvije trećine ispitanika nastoji izbjeći mjesta gdje su gužve, a 52 % vjerojatnije će odabrati odmor koji uključuje boravak na otvorenom. Pritom treba naglasiti kako istraživanje pokazuje da čak 65 % ispitanika već sada razmišlja o svom sljedećem odredištu.

Ako se izuzme optimizam zbog najave registracije cjepiva protiv korone, uz bolju suradnju između zemalja, za uspjeh 2021. turističke godine presudnim drže široku primjenu seroloških umjesto PCR testova, što je jeftinije i time izvedivije. Dok ne krene turistički promet, sektor ipak brine očuvanje radnih mjesta. Usto je važno držati se jedinstvenog standarda sigurnosti od prijenosa virusa – iz Svjetskog vijeća za putovanja (WTTC) nadaju se da će njihova nova oznaka sigurnosti (Safe Travel Stamp) ubuduće vrijediti u hotelima cijelog svijeta. U inicijativu WTTC-a uključena je i Hrvatska, što je potvđeno iz Ministarstva turizma i sporta te je u tijeku prikupljanje prijava i upita te detaljna razrada procedure dodjele oznake zainteresiranim akterima u Hrvatskoj.

Više pročitajte ovdje.

Izvor: Poslovni dnevnik / HTZ

Foto: HTZ

 

Vaši komentari