Loading...

Rafael Gallego Nadal za Poslovni turizam: Turističke agencije moraju biti konzultanti koji klijentima pružaju dodanu vrijednost

30.09.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Poslovni turizam, medijski pokrovitelj svjetskog kongresa predsjednika turističkih agencija, donosi intervju s predsjednikom Španjolske udruge turističkih agencija koja je uz UHPA-u, organizator kongresa

Rafael Gallego Nadal jedan je od vodećih ljudi svjetske turističke industrije, trenutni je predsjednik CEAV-a (Španjolske udruge turističkih agencija). Upravo je CEAV začetnik ideje održavanja Svjetskog kongresa predsjednika udruga turističkih agencija. Prvo izdanje je održano prošle godine u španjolskoj Cordobi, a čast da bude domaćin drugom izdanju ovog stručnog foruma pripala je Hrvatskoj. Naša nacionalna udruga turističkih agencija – UHPA, domaćin je 2. Svjetskom kongresu predsjednika udruga turističkih agencija, koji će se održati u zagrebačkom hotelu Sheraton od 6. do 8. studenog 2014. godine. Bio je to povod našeg razgovora s gospodinom Gallegom, piše Poslovni turizam.

Drugi svjetski kongres održat će se u Zagrebu u studenom, a upravo Vi ste bili inicijator ovakvih sastanaka te domaćin prvog kongresa 2013. Što ste željeli postići okupljanjem čelnih ljudi nacionalnih udruženja turističkih agencija iz cijelog svijeta?

Prije svega, želimo naglasiti važnost turističkih agencija širom svijeta te dobiti mogućnost da se čuje naš glas u javnosti. Osim toga, željeli smo pokrenuti međunarodni forum na kojem ćemo izmjenjivati međusobna iskustva i probleme aktualne na tržištu turističkih agencija. Zahvaljujući ovoj inicijativi, prvi svjetski summit predsjednika ukazao je na ključnu ulogu turističkih agencija u turizmu, kako sada, tako i u budućnosti.

Kako to da ste odabrali Zagreb za domaćina drugom svjetskom kongresu?

Odlučili smo se za Zagreb prije svega zbog važnosti turizma u Hrvatskoj. Vaša zemlja spada među dvadeset najposjećenijih turističkih odredišta na svijetu, zbog svojih turističkih atrakcija, čistog Jadranskog mora, blage klime, romaničkih i srednjovjekovnih gradova, ljubaznih ljudi, itd. Radi svega toga Hrvatska je idealan domaćin našem drugom po redu svjetskom skupu.

Osim nesumnjive atraktivnosti zemlje, na našu odluku utjecala je i velika podrška Hrvatske turističke zajednice, Turističkih zajednica grada Zagreba i Splitsko-dalmatinske županije te Zagrebačke županije. Ne treba zaboraviti ni veliku inicijativu predsjednika Udruge hrvatskih turističkih agencija (UHPA) Borisa Žgombe, koji je od početka vjerovao u ovaj projekt.

Cijeli intervju dostupan je ovdje na stranici Poslovnog turizma

Vaši komentari