Loading...

Reakcija agencije Cruise & Ferry Center na obavijest brodarske kompanije Costa Crociere

25.07.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

U obavijesti "Izvanredna obavijest Costa Crociere S.p.A.: Ne surađujemo s agencijom Cruise & Ferry Center/Adonis" navedeno je niz netočnih, iskrivljenih, zlonamjernih i tendencioznih činjenica u svrhu diskreditacije i narušavanja ugleda i poslovanja CRUISE & FERRY CENTER g.i.z., Slovenija", navodi se u dopisu upućenom UHPA-i

Opunomoćik stranke CRUISE & FERRY CENTER g.i.z.,Kosovelova 2 , Portorož, Slovenija, odvjetnički ured Sučić-Feketić, poslao je dopis Uredu UHPA-e koji je reakcija na objavu na uhpa.hr od 16. srpnja "Izvanredna obavijest Costa Crociere: Ne surađujemo s agencijom Cruise & Ferry Center/Adonis".
 
Reagiranje prenosimo u cijelosti:
 
„IZVANREDNA OBAVIJEST CRUISE & FERRY CENTER g.i.z., Kosovelova 2 , Portorož, Slovenija : Ne surađujemo više sa nevjerodostojnom i neprofesionalnom brodarskom kompanijom COSTA CROCIERE S.p.A.
 
Dana 16.07.2014. na naslovnici UDRUGE HRVATSKIH PUTNIČKIH AGENCDA objavljena je "Izvanredna obavijest Costa Crociere S.p.A.: Ne surađujemo s agencijom Cruise & Ferry Center/Adonis" u kojoj obavijesti je navedeno niz netočnih, iskrivljenih, zlonamjernih i tendencioznih činjenica u svrhu diskreditacije i narušavanja ugleda i poslovanja CRUISE & FERRY CENTER g.i.z., Slovenija.
 
Naime, u predmetnoj " obavijesti" se navodi kako je brodarska kompanija Costa Crociere zahvaljujući informacijama i nekolicini klijenata doznala da agencija CRUISE & FERRY CENTER / ADONIS di Lucija Portoroz ( SLOVENlA) i dalje nudi svojim klijentima krstarenja kompanije Costa, po cijenama puno nižim od onih na tržištu, bez ikakve autorizacije i prava na prodaju, te na taj način naplaćuje velike predujmove od klijenata, bez mogućnosti da se te rezervacije realiziraju i klijenti odu na krstarenje preko njihove agencije.
 
Nadalje se navodi da u tom smislu Costa Crociere S.p.A. izjavljuje da je od 2012. poslovni odnos i suradnja između CRUISE & FERRY CENTER / ADONIS definitivno raskinuta, te da uslijed toga CRUISE & FERRY CENTER / ADONIS nije više u mogućnosti objavljivati, rezervirati i/ili prodavati njihove turističke aranžmane i krstarenja.
 
Također se navodi da takvi postupci od strane CRUISE & FERRY CENTER / ADONIS osim što uzrokuju velike financijske štete klijentima koji se onda javljaju Costa Crociere S.p.A. kako bi rezervirali svoj odmor, nanose veliku štetu i ugledu komapnije CostaCrociere S.p.A. i da su oni već poduzeli pravne korake kako bi zaštitili svoje interese.
 
Navodi iz predmetne obavijesti su u potpunosti lažni i tendeciozni, te zlonamijerni i napisani isključivo radi diskreditacije CRUSIE & FERRY CENTER-a ili ADONIS-a i isti nisu zaprimili nikakvu reklamaciju takve vrste od strane putnika ili prigovora na njihovu neprofesionalnost, viših ili nižih cijena i Slično, sa kojima bi navodno nastupali na tržištu.
 
Ako se već na ovaj način javno objavljuje takove optužbe Coste Crociere S.p.A ili nekoga drugog po čijem je nalogu napisan predmetni dopis/izvanredna obavijest zašto se u istom ne navode poimence putnici koji su navodno oštećeni postupanjem i neprofesionalnim ponašanjem CRUSIE & FERRY CENTER-a i/ili ADONIS-a i zašto nisu opisane konkretne situacije i problemi koji se tiču navodno oštećenih putnika već se generalno navode paušalne optužbe na račun istih??????
 
Stoga se ovim putem ponovno poziva Coste Crociere S.p.A kao autora "izvanredne obavijesti" da navode iz predmetne obavijesti pisanim i konkretnim dokazima obrazloži , a na što su već bili i
pozivani od strane CRUSIE& FERRY CENTER g.i.z. ali to do današnjeg dana nisu učinili!
 
Stvarno stanje stvari je da CRUSIE& FERRY CENTER g.i.z. postoji i posluje na tržištu već 25 godina i ovakovim postupanjem predmetne brodarske komapnije i objavom ovakovih dezinformacija i
neprovjerenih činjenica na naslovnoj stranici Udruge hrvatskih putničkih agencija nanosi se nenadoknadiva šteta ugledu i poslovanju CRUSIE & FERRY CENTER g.i.z.
 
CRUSIE& FERRY CENTER g.i.z. od 1995. godine od kada su započeli poslovnu suradnju kao generalni zastupnici Costa Crociere S.p.A. uložili ogromne napore i financijskih sredstava kako bi napravili Costa Crociere prepoznatljivim brandom na našim tržištima pa sve do 2011 g. kada je po mišljenju CRUSIE& FERRY CENTER g.i.z. i mišljenju mnogih drugih osoba iz struke došlo do lošeg upravljanja kompanijom, koje je u narednoj godini eskaliralo do poznate tragedije sa Costa Concordiom i kasnije velikim brojem zaprimljenih pritužbi putnika zbog nekvalitetne usluge i omalovažavanja naših putnika te posljedično tomu i do sve lošijeg odnosa sa principalom Costa Crociere S.p.A. da bi kao krajnji rezultat nastupio i raskid ugovora između istih ( radilo se o tzv. preffered sales agent).
 
Sve te pritužbe, kao agenti Coste, CRUSIE & FERRY CENTER g.i.z. je proslijeđivao Costi Crociere S.p.A. i o tome su obavijestili putnike, ali u mnogim slučajevima je Costa loše odreagirala sa
riješavanjem takvih rekalmacija od putnika pa je CRUSIE& FERRY CENTER g.i.z. kao njihov zastupnik pretrpio veliku imovinsku štetu, a posebno je to došlo do izražaja kada su u nesreći Coste Concordie bili stradali i putnici CRUSIE & FERRY CENTER g.i.z., dok je reakcija Coste Crociere S.p.A bila potpuno neprofesionalna i neprimjerena konkretnoj situaciji i problemu.
 
Da je dopis zlonamjeran, napisan i objavljen očito sa ciljem diskreditacije može se utvrditi i sa pisanjem da je CRUSIE & FERRY CENTER g.i.z. zabranjena prodaja što je u ovom slučaju u
suprotnosti sa nizom europskih propisa jer CRUSIE& FERRY CENTER g.i.z. je kupovao, a i dalje će kupovati krstarenja kod ovlaštenih agencija i bez ikakvih promijena ili koregiranja cijene već po cijeni koju postavlja sam brodar ili organizator grupnog putovanja, dok uostalom 98% agencija na našim tržištima legalno i legitimno kupuje krstarenja kod ovlaštenih agencija i nije im zabranjena prodaja istih.
 
Druga stvar koja je indikativna u konkretnom slučaju, a što opet ukazuje na zlonamjernost predmetnog dopisa, je što je više nego nekorektno i neprofesionalno ponašanje brodara Coste
Crociere S.p.A ako upotrebljava dvostruka mjerila u odnosu na putničke agencije te različite cijene istog krstarenja na istom tržištu pa je stoga potrebno i da krajnji kupac dobro razmisli kome će
pokloniti svoje povjerenje i s kojim će brodarom odnosno putničkom agencijom sklapati bilo kakve ugovore i aranžmane."
 
 

Vaši komentari