Loading...

Šibensko - kninska županija nova UHPA-ina destinacija godine

01.06.2016
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Domaća destinacija godine 2016./2017., prema izboru Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA), je Šibensko - kninska županija

Službenim potpisivanjem Ugovora o marketinškoj suradnji jučer, 31. svibnja 2016. u Gradskoj vijećnici u Šibeniku, direktorica TZ Šibensko – kninske županije, Željana Šikić i voditeljica Ureda UHPA-e, Ivana Maltar dale su kratak osvrt o očekivanjima zajedničke suradnje u narednih godinu dana.
 
TZ Šibensko - kninske županije intenzivno radi na promociji turizma naše županije. Suradnja s UHPA-om potaknut će intenzivniju promociju turističke ponude naše destinacije na sve zahtjevnijem turističkom tržištu te, ono najbitnije, pokrenuti jaču suradnju turističkih agencija kao destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i sustava turističkih zajednica Šibensko – kninske županije kao destinacijske menadžment organizacije na stvaranju turističkih proizvoda jedinstvenih doživljaja za tržište posebnih interesa“ – izjavila je direktorica TZ Šibensko – kninske županije, Željana Šikić.
 
Ivana Maltar, voditeljica ureda UHPA-e smatra kako je ova marketinška suradnja samo nastavak već ranije započetih aktivnosti između ove dvije institucije te vjeruje kako će ista rezultirati ponajprije snažnijom promocijom Šibensko – kninske županije i, što je još značajnije, razvojem novih turističkih proizvoda, njihovom promocijom i distribucijom na turističkom tržištu.
 
UHPA je suradnju s TZ Šibensko - kninske županije započela već ranije kroz program edukacija za javni i privatni sektor na temu razvoja novih turističkih proizvoda koji podržava i Hrvatska turistička zajednica.
 
Šibensko - kninska županija kroz zajedničku suradnju s UHPA-om biti će naglašena kao preporučena domaća destinacije od strane UHPA-e u svim komunikacijskih i promotivnim kanalima udruge usmjerene prema domaćem i stranom tržištu te publikacijama koje se distribuiraju na najveće turističke agencije i turoperatore te na ključnim turističkim sajmovima u svijetu.
 

Vaši komentari