Loading...

Specijal izdanje UHPA Stručna revija

23.04.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Počela specijalizacija turističkih agencija prema temama, područjima i posebnim tržištima

Prije nekoliko godina započele su rasprave kako bi turističke agencije trebale napraviti zaokret u poslovanju i od medijatora se profilirati u kreatore turističke priče koja će Hrvatsku na europskom i svjetskom tržištu predstaviti kao destinaciju održivog turizma, pustolovnog turizma, avanturističkog turizma, enološkog i gastronomskog turizma, zdravstvenog i kongresnog turizma, kulturnog turizma, destinacijom... Mogli bismo ovako unedogled.

Ipak, u moru mogućnosti teško je razaznati što, kako i gdje početi pa su turističke agencije, članice UHPA-e, koje se bave specifičnim oblicima turizma, nakon početnih razgovora, krenule u akciju osnivanjem radnih skupina za različite turističke teme i doživljaje iz kojih će, vjerujemo, proizaći čak sedam klastera.

Prvo smo, prošle godine, krenuli s radnom skupinom za školska putovanja, a nakon što su agencije prihvatile etički kodeks i kriterije, postale su UHPA-ini preporučeni specijalisti za školska putovanja, a radna skupina je postala Klaster turističkih agencija za školska putovanja. Klaster je predstavljen na svim značajnijim skupovima ravnatelja, izdali smo brošuru preporučenih UHPA specijalista koja je dostavljena na adrese svih osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj.

Uspjeh 'eksperimentalnog' Klastera potakao nas je da ove godine krenemo ambiciozno, sa šest novih specijalizacija i novim krugom za školska putovanja. Osnivamo Klaster destinacijskih menadžment kompanija (DMK) koji je zamišljen kao temelj za aktivnosti svih drugih klastera: za PCO, za pustolovni turizam i eno-gastro turizam. Tu su još klaster za posebna tržišta i klaster za privatni smještaj.

Treći broj UHPA Stručne revije zbog toga posvećujemo specijalizacijama te donosimo tekstove voditelja, za sada radnih skupina, o njihovom području djelovanja i daljnjim planovima, a prvi put na jednom mjestu prezentiramo kriterije i etičke kodekse specijalizacija kojima agencije prihvaćaju društveno odgovorno poslovanje, fer odnos prema putnicima i u B2B okruženju kao i poštovanje standarda kvalitete poslovanja. (mt)

Prolistajte UHPA Stručna revija

 

Vaši komentari