Loading...

Specijalizacije: Upravljanje kvalitetom poslovanja u DMK i agenciji specijaliziranoj za školska putovanja

14.10.2015
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Kako implementirati i unaprijediti sustav upravljanja kvalitetom i na koji način se pripremiti za interne audite u agencije, na druženju menadžera kvalitete 23. listopada, govorit će Maja Donadić iz agencije Petros

Maja Donadić, iz turističke agencije Petros, na trećem druženju menadžera kvalitete, govorit će o uvođenju sustava upravljanja kvalitetom s aspekta DMK i turističke agencije specijalizirane za školska putovanja. Od 2013. godine u agenciji koordinira aktivnostima u sklopu sustava upravljanja kvalitetom, a u 2014. godini završila je edukaciju za vodećeg auditora sustava upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2008.  Agencija Petros u nekoliko navrata na svom području istaknuta je kao primjer dobre prakse i to tijekom posjeta certifikacijske kuće Lloyd's Register Quality Assurance i interne audite UHPA-e. Treće druženje menadžera kvalitete održat će se 23. listopada u uredu UHPA-e.

Podsjetimo, prvo druženje menadžera kvalitete vodila je Edita Pijaca iz turističke agencije Globtour Event koja ima višegodišnje iskustvo menadžera kvalitete. Tada je na radionici sudjelovalo desetak menadžera kvalitete. Među kojima Maja Donadić, kao i Sanja Buljanović, koja će voditi drugo druženje menadžera kvalitete 22. listopada s naglaskom na upravljanje kvalitetom u agenciji specijaliziranoj za privatni smještaj.

Primjena sustava upravljanja kvalitetom u turističkim agencijama pomaže agencijama pri ispunjavanju sadašnjih i budućih potreba svojih klijenata na učinkovit i djelotvoran način, te osigurava da proizvodi i usluge dosljedno ispunjavaju zahtjeve klijenata kao i zakonske zahtjeve. 

Projekt se realizira uz podršku i sufinanciranje Ministarstva turizma.

Vaši komentari