Loading...

SUD SIT Intervju: Britanski turoperatori žele pouzdane partnere

12.03.2015
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Sa škotskim stručnjakom za razvoj i marketing održivog turizma, Benjaminom Careyjem, razgovarali smo o očekivanjima britanskih turoperatora, plasiranju proizvoda na internetu i važnosti društvenih mreža

Benjamin Carey je vlasnik konzultantske kuće DUNIRA Strategy specijalizirane za marketing, odnose s javnošću, edukacije i konzultacije za razvoj održivog turizma. U sklopu SUD SIT projekta, Carey savjetuje turističke agencije, agroturizme i ostale pružatelje usluga u turizmu koji razvijaju održive proizvode za turizam posebnih interesa na prekograničnom području Hrvatske i Crne Gore. Tijekom ožujka 2015. Careyju svoja pitanja na engleskom jeziku o plasiranju proizvoda na britansko tržište, B2B i B2C marketingu možete besplatno postaviti na e-mail:benjamin@dunira.com.

Iskusni ste i cijenjeni stručnjak, a također i uspješni poslovni čovjek. Koji je vaš poslovni moto?

Slušaj i budi strpljiv.

Što smatrate svojim najvećim poslovnim uspjehom?

Pomaganje klijentima da shvate da su već stručnjaci.

Zašto ste odabrali turizam?

Ako je dobro planiran i vođen turizam može imati transformacijski efekt na turistička poduzeća u destinaciji u društvenom i ekonomskom smislu. Može nadići političke, fizičke i društvene granice kao nijedna druga djelatnost.

Što ste prezentirali u Dubrovniku u veljači 2015. godine predstavnicima turističkih agencija i pružatelja usluga u turizmu?

Oslanjajući se na studije slučajeva iz mnogih zemalja analizirali smo važnost istraživanja i strateškog planiranja, te kako se lokalna znanja o nekom prostoru mogu iskoristiti za povećanje njegove marketabilnosti.

Kako biste opisali turističke agencije u prekograničnom području Hrvatske i Crne Gore?

Postoje vrlo jake agencije s izvrsnim proizvodima, ali su njihovi online profili relativno slab

Koje prednosti vidite u lokalnim putničkim agencijama?

Agencije imaju mogućnost primijeniti svoje opsežno znanje o lokalnom području kako bi poboljšali svoje proizvode i postigli jači utjecaj na tržište.

Koji biste savjet dali za unaprjeđivanje B2B marketinga?

Odredite jasnu politiku održivog turizma kako bi razvili samopouzdanje i povjerenje klijenata. Također koristite Twitter kako bi razvili brand asociranjem s relevantnim proizvodima i vrijednostima.

Koji savjet bi im dali za razvoj vlastitog B2C marketinga?

Isplanirajte i implementirajte strategiju upravljanja odnosa s klijentima kako bi održali komunikaciju i promovirali proizvode aktivnim korisnicima. Koristite email i Twitter kako bi pristupili novim i postojećim tržištima.

Kakva su očekivanja turoperatora koje interesira kupovina proizvoda turizma posebnih interesa?

Znanje o lokalnom području i pouzdani kontakti.

Što agencije mogu učiniti da bi im web stranice bile funkcionalnije?

Trebaju ukloniti nepotrebne slike koje usporavaju učitavanje i dodati upotrebljivu funkciju rezerviranja proizvoda.

Zašto i kako koristiti društvene mreže za promoviranje turizma posebnih interesa?

Kupci žele ponuđače koji su aktivni i angažirani; društvene mreže su pokazatelj vitalnosti agencije.

Koja je najčešća greška kod online marketinga?

Neaktivnost, te pretpostavka da (potencijalni) klijent unaprijed zna dovoljno o vašem proizvodu i nije zainteresiran za "priču".

Koji bi bio Vaš općeniti savjet putničkim agencijama koje nastoje doprijeti do novih tržišta online?

Koristite vlastito znanje i entuzijazam kako bi ispričali priču i oživili destinaciju, te pomozite kupcima da shvate da je vaša agencija prirodni, savršeni partner kod kojeg mogu potrošiti svoj novac.

Vaši komentari