Loading...

Sveti Martin na Muri novi je EDEN pobjednik

15.11.2019
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Treći put titula otišla u Međimursku županiju

Sveti Martin na Muri nova je nacionalna Europska destinacija izvrsnosti (EDEN) s temom wellness i well-being turizma. Ovo je treći put da je titula EDEN pobjednika otišla u Međimursku županiju.

U 2006./2007. godini proveden je prvi EDEN izbor s temom „Turizam na ruralnom području“, a nacionalni pobjednik bio je Sveti Martin na Muri, kojemu je u sklopu 6. Europskog turističkog foruma u Portugalu (25. i 26.10.2007.) dodijeljeno priznanje. Hrvatska je bila jedina zemlja nečlanica koja je sudjelovala u ovom izboru.

Destinacija Gornje Međimurje bila je hrvatski pobjednik u izboru Europske destinacije izvrsnosti (EDEN) za 2014./2015. godinu s temom „Turizam i lokalna gastronomija“, čiji je cilj nagrađivanje i promicanje netradicionalnih turističkih odredišta koja su u svoju turističku ponudu uključila lokalnu i autohtonu gastronomiju. 

Najnoviji pobjednik, destinacija Sveti Martin na Muri, prepoznatljivo je wellness odredište kontinentalnog turizma. Rudi Grula, voditelj Turističkog ureda Međimurske županije, kaže kako je riječ o lokalnoj zajednici visoko osviještenoj o održivom turizmu.

„Sinergijom svih dionika postiže se konkurentska prednost koju Sveti Martin na Muri ističe ispred sličnih destinacija. Terme Sveti Martin nositelji su novih trendova u wellnessu i well-beingu kroz inovativnu ponudu povezanu s antropozofskim principima Rudolfa Steinera, biodinamičkom poljoprivredom te širokom paletom aktivnog odmora“, ističe Grula.

„U Hrvatsku sedam posto turista dolazi motivirano zdravstvenim razlozima, dok njih osam posto dolazi zbog wellness ponude, a također je poznato da su takvi gosti dobri potrošači koji u prosjeku za vrijeme boravka u destinaciji izdvajaju 20 do 30 posto više financijskih sredstava od „klasičnih“ turista. Stoga mi je iznimno drago da je tema ovogodišnje EDEN nagrade upravo wellness i well-being i da su hrvatske wellness destinacije kroz ovaj projekt prepoznale priliku za dodatnom promocijom na europskom emitivnom tržištu“, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić. 

Više pročitajte ovdje.

Izvor: MINT

Logo: EDEN

 

 

 

 

Vaši komentari