Loading...

Treća DMK radionica u rujnu

13.09.2016
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Koordinacija aktivnosti lokalne zajednice i turističkih agencija na razvoju novih turističkih proizvoda održat će se kroz 8 regija

Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, HTZ - om i podrškom sustava turističkih zajednica tijekom 2016. godine realizira program edukacije za javni i privatni sektor te poduzima potrebne aktivnosti na stvaranju klastera destinacijskih menadžment kompanija za osam turističkih regija/klastera. 

Aktivnosti razvoja turističkih proizvoda provodimo u 8 turističkih regija / klastera (Istra, Kvarner, Grad Zagreb, Središnja Hrvatska, Slavonija, Lika i Karlovac, Dalmacija – Šibenik, Dalmacija – Dubrovnik), a ključna aktivnost ovog procesa jest provođenje 4 radionice u svakom od spomenutih turističkih regija / klastera.

Cilj radionica je analizirati do sada razvijene složene turističke proizvode, kreirati SWOT analize, definiranje metoda, identifikacija tema, područja i aktivnosti koji do sada nisu obuhvaćeni razvojem složenih turističkih proizvoda i definiranje projektnog zadatka na identifikaciji nositelja posebnih kompetencija projektnih ideja.

Na redu je treća stručna radionica koja je namijenjena zaposlenicima u sustavu turističkih agencija, turističkih zajednica te lokalnoj upravi i samoupravi na poslovima vezanim uz razvoj turizma, razvojnim agencijama te receptivnim turističkim agencijama (komercijalistima, produkt menadžerima, voditeljima poslovnica), potencijalnim gospodarskim i drugim subjektima koji se bave razvojem proizvoda.

Prijave na radionice možete izvršiti ovdje.

Slikovni rezultat za htz logo

               Slikovni rezultat za uhpa logo

Vaši komentari