Loading...

Trendovi u turizmu u 2020.

11.02.2020
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Mijenjaju se velikom brzinom i oblikuju budućnost turizma

Zakoračili smo u novo desetljeće i novu godinu puni neodgovorenih pitanja kako će izgledati turističke godine ispred nas. S jedne smo strane znatiželjni, dok smo s druge strane, poučeni iskustvima prethodnih nekoliko godina, široko raširili oči gledajući u budućnost obzirom da se trendovi i način na koji se odmaramo mijenjaju velikom brzinom.

Jedina konstanta jest da ljudi žele sve više putovati. Ruše se svi rekordi, a ogromna nova tržišta u nastajanju redefiniraju turističku industriju.

Donosimo deset najznačajnijih trendova u 2020. godini koji će obilježiti vrijeme ispred nas:

  • Ekoturizam - Mnogima je zaštita okoliša postala jedna od glavnih smjernica u planiranju putovanja. Iako je ovaj trend novost na tržištu te ga predvodi mlađa generacija, sigurno je da će oblikovati budućnost turizma.
  • Upoznati lokalno i neotkriveno - Događa se jedna nova revolucija u kojoj veliki gradovi više nisu u fokusu, posjećuju se manje poznati mali gradovi i mjesta u blizini. Trend je u porastu iz više razloga, od nižih cijena, manje gužve i najčešće jer je manje mjesto puno interesantnije.
  • Lokalna kuhinja, organski uzgojena hrana, veganstvo - Potražnja za izvrsnom kuhinjom s ciljem kvalitetnije prehrane pokreće nove trendove u turizmu. Moderni turist želi znati da je hrana koju jede zdrava barem koliko i ukusna.
  • Bleisure i migracije milenijalsa - Koncept kombiniranja slobodnog vremena s poslovnim obvezama, tj. turističkog putovanja s poslovnim putovanjima, popularan je već desetljećima.
  • Solo turisti - Uživanje u solo putovanju više nije tako neobično i turistički trendovi to sve više odražavaju.
  • Roboti, chatbotovi, automatizacije - Mnogi klijenti organiziraju svoje putovanje i smještaj uz pomoć internetskih chatbotova, posebno prilagođenih potrebama i upitima klijenata, koji mogu kvalitetno obraditi upite i pomoći korisnim informacijama kada ljudska radna snaga nije dostupna.
  • DNA putovanja - Ovaj trend je posebno izražen otkako je DNA tehnologija postala dostupnija. DNA putovanja ili „turizam predaka“, u porastu je, a tvrtke koje su se vezale uz ovu tehnologiju ponudile su tržištu sasvim nove doživljaje i mogućnosti putovanja.
  • Putovanja izvan glavne turističke sezone - Na taj način se izbjegavaju velike gužve, značajne su i financijske uštede.
  • Plaćanja gotovinom su prošlost - Mnogi hoteli, restorani i druge usluge omogućuju plaćanje jednostavnim dodirom kartice ili telefona. Putovanje bez gotovinskog novca ogroman je pomak u ugodi i sigurnosti putovanja.
  • Personalizirani pristup gostu - Zbog podataka i napretka mnogih dostupnih aplikacija naši će doživljaji i iskustva postati puno personaliziraniji u narednim godinama. 

Više informacija pročitajte ovdje. 

Izvor: HrTurizam 

Foto:  UHPA

 

Vaši komentari