Loading...

Turisti oduševljeni hotelom Esplanade u Zagrebu

28.06.2017
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

U odnosu na prošlu godinu hotel Esplanade bilježi 40 posto veću potražnju

Hotel Esplanade u Zagrebu, pridruženi član UHPA-e, odlično posluje te već sada bilježi 40 posto veću potražnju nego prošle godine, a rade i na području društveno odgovornog poslovanja, podržavaju humanitarne, sportske, društvene i kulturne projekte Zagreba, te ulažu u promociju Zagreba kao destinacije na mnogim tržištima luksuznih usluga.

"Esplanade ove godine posluje iznad svih očekivanja, za prvih pet mjeseci porast noćenja je 4 posto, a zarade 11 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dok su cijene rasle 7 posto. Bilježimo i 40 posto veću potražnju za hotelom nego lani, i to do kraja ove godine. I najave za ljeto premašuju naše planove, pri čemu se najviše najavljuju parovi i obitelji s djecom", rekao je za Hinu direktor hotela Esplanade Ivica Max Krizmanić.  

Dio povećane potražnje objašnjava sve većom popularnošću Zagreba na turističkim tržištima, kao i otvaranjem nove zračne luke te dolaskom novih linija s gostima s novih tržišta, tako da vjeruje da će Esplanade u pola ove godine imati popunjenost smještaja od gotovo sto posto.

"Većina gostiju u Esplanadu dolazi iz SAD-a, otprilike 12 posto, potom iz Velike Britanije, Njemačke i Francuske, a ukupno gledano 70 posto ih je iz Europe. Iz Amerike, uključujući i Brazil i Meksiko, ih je 14 posto, iz Azije 10 posto, a s Bliskog istoka oko 5 posto", naveo je Krizmanić, te dodao da su u prvih pet mjeseci ove godine imali i porast dolazaka poslovnih grupa za gotovo 60 posto.

Također je napomenuo da gosti prate zbivanja i ponudu grada, pri čemu ih najviše smetaju loše fasade i grafiti. Imućnijim gostima nedostaje trgovina s luksuznim brendovima, ali ih zato sve ostalo oduševljava, od jednostavnosti obilaska grada, pristupačnih ljudi, zelenih parkova, arhitekture, prometne povezanosti, festivalskih sadržaja, čistoće ulica, a posebice osjećaja sigurnosti, što im je danas iznimno bitno za opušteni odmor.

 

Izvor: MINT (Hina)

Vaši komentari