Loading...

UHPA: Četrdeset turističkih agencija dobilo certifikat ISO 9001:2008

08.09.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Time su postali prvi u Hrvatskoj koji su do certificiranja sustava kvalitetom došli zajedničkim radom i umrežavanjem preko strukovne udruge. Certifikate je Udruzi hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i članovima uručio Darko Lorencin, ministar turizma

Četrdeset turističkih agencija Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) s uredom UHPA-e u svoje poslovanje uvelo je sustav upravljanja kvalitetom prema međunarodnoj normi ISO 9001:2008 čime je UHPA postala prva strukovna udruga u turizmu u Hrvatskoj sa spomenutim certifikatom i jedna od rijetkih udruga turističkih agencija u Europi i svijetu čiji su članovi zajedničkim radom i suradnjom stekli spomenuti certifikat.

Prihvaćanjem ISO standarda i uvođenjem certificiranog sustava kvalitete agencije pokazuju posvećenost prema stalnom unapređenju kvalitete usluge, ali time je još važnija stvarna posvećenost turističkih agencija prema željama i potrebama svojih kupaca i korisnika usluga. Stoga je uvođenje sustava upravljanja kvalitetom podržalo i Ministarstvo turizma Republike Hrvatske.

Svečana dodjela certifikata ISO 9001:2008 za četrdeset članova UHPA-e i UHPA-u, kao strukovnu udrugu, održana je 8. rujna 2014. godine u Zagrebu, a certifikate je agencijama i uredu UHPA-e uručio ministar turizma Darko Lorencin koji je tom prilikom kazao: „Činjenica da je krovna udruga putničkih agencija - UHPA, kao i 40 članica dobilo ovu međunarodnu potvrdu kvalitete rada, odličan je korak ka još kvalitetnijem i profesionalnijem radu turističkih agencija u Hrvatskoj, pa tako i još kvalitetnijem razvoju turizma u Hrvatskoj. Turistički djelatnici vrlo su važni za uspješnu turističku priču, a djelatnici turističkih agencija i turoperatora često su prvi kontakt turista s pojedinom zemljom te su stoga njihova profesionalnost i kvalitetan rad ključni u turizmu. Posjedovanje certifikata kvalitete važno je i pri apliciranju na razne projekte, ali je značajno i s marketinškog aspekta pri komunikaciji s kupcima i partnerima.“

Predsjednik UHPA-e Boris Žgomba pozdravio je prisutne članove i goste te je istaknuo prednosti uvođenja sustava kvalitete u poslovanje: „Dobivanje ISO standarda znači i preuzimanje obveze i to ne samo na održavanju visoke razine usluga, kvalitete i internih sustava upravljanja nego i njihovog stalno unapređivanja i poboljšavanja. ISO 9001:2008 je oznaka profesionalnosti i međunarodno prepoznatljivih normi kvalitete, koje su podjednake i mjerljive u svim zemljama i na svim kontinentima. Drago mi je da su kolege, agencije, prepoznale važnost ISO normi i što smo svi zajedno, putem udruge, pristupili certificiranju. Ovi standardi su za dobrobit svih nas i unapređenje struke. Ovo je još jedan iskorak u poslovanju i podizanju konkurentnost Hrvatske kao destinacije. Sami sebi smo postavili visoke standarde koji su veliki motiv za konstantan rad, razvoj i napredak.“

Projekt ISO 9001:2008 nastavlja se u rujnu

Projekt ISO certifikacije UHPA je pokrenula 2012. godine s certifikacijskom kućom Lloyd's Register Quality Assurance i konzultantskom tvrtkom IQ d.o.o. te je okupljene članove pozdravio i Ivan Čupić iz certifikacijske kuće LIoyd's Register Quality Assurance: „Primjena sustava upravljanja kvalitetom u turističkim agencijama pomaže agencijama pri ispunjavanju sadašnjih i budućih potreba svojih klijenata na učinkovit i djelotvoran način, te osigurava da proizvodi i usluge dosljedno ispunjavaju zahtjeve klijenata kao i zakonske zahtjeve.“

Udruga hrvatskih putničkih agencija, uz podršku Ministarstva turizma, nastavlja projekt certificiranja turističkih agencija prema sustavu upravljanja kvalitetom ISO 9001:2008 i u rujnu 2014. godine. U tijeku su pripremni tečajevi za vodeće auditore, a uskoro će krenuti i prijave turističkih agencija za sudjelovanjem na projektu. Ovaj, kao i projekt specijalizacije turističkih agencija, koji UHPA također provodi uz podršku Ministarstva turizma, trebao bi garantirati visoku razinu poslovne etike, odgovornosti te stalnu brigu turističkih agencija o interesima svojih potrošača.

Predstavnici agencija koje su se odlučile na implementaciju sustava upravljanja kvalitetom ISO kažu kako im je već donio određene pogodnosti:

Iako smo tek od nedavno ponosni vlasnici certifikata ISO standarda, već sada je izuzetno bitan za naše poslovanje. Ne samo da nam je omogućio da centraliziramo znanje, vještine i radne upute, nego je i podigao kvalitetu kako internog poslovanja, tako i našeg odnosa prema kupcima. Smatramo da ćemo se uz nastavak primjene standarda brže, kvalitetnije i usmjerenije razvijati na zadovoljstvo djelatnika i kupaca.“ Mate Balić, Adriagate d.o.o.

„Naša misao vodilja pristupanja ISO certifikaciji je bila da budemo konkurentan ponuđač i pouzdani partner na turističkom tržištu.“ Anamarija Pustijanac Vinković, Arlen turizam d.o.o.

„Uvođenjem ISO standarda uspješno smo „zakrpali“ rupe koje su se znale potkrasti u našoj složenoj organizacijskoj postavi. Unatoč tome što mislite i sigurni ste da je sve posloženo i da funkcionira – ISO nam je pomogao da stvarno tako i bude premostivši neke prepreke koje sami nismo mogli uočiti. Pozitivan utjecaj izvršen je na sve djelatnike, a rezultati novog načina poslovanja itekako su vidljivi već i u kratkom razdoblju primjene.“ Ivan Pukšar, Kompas Zagreb d.d.

„Svatko od nas mora se opredijeliti za određeni stil rada, a za manje agencije, čija je ambicija kvalitetom se uspinjati na ljestvici europskog i svjetskog tržišta ne preostaje ništa drugo nego se posvetiti modelima certificiranja, a jedan od glavnih na tom putu je ISO 9001:2008. Implementacija sustava ISO riješila je sve nedoumice kako i na koji način se postaviti prema klijentima, dobavljačima, poslovnim partnerima i suradnicima. Kristalno jasna formula za sređivanje papirologije i definiranje odnosa između turističke agencije i ostalih dionika, dovela je do pozitivnog raščišćavanje odnosa, povećala brzinu izvedbe zadataka te je izazvala osjećaj da je konačno sve pod kontrolom i u najboljem redu.“ Maria-Gracia Baćac, M-G Express d.o.o

Certifikat ISO 9001:2008 dobio je ured UHPA-e i sljedećih četrdeset članova:

A.T.I. d.o.o., Pula; Adriaday, Opatija; Adriagate d.o.o., Split; Adriatic Explore d.o.o., Dubrovnik; Anastasia d.o.o., Šibenik; APP turizam - travel agency, Požega; Ariella d.o.o., Umag; Arlen turizam d.o.o., Poreč; Atlantis travel d.o.o., Zagreb; Atlas Trogir DMA d.o.o., Trogir; Aventur d.o.o., Trogir; Biokovo Active Holidays d.o.o., Makarska; Božilov Dubrovnik Travel d.o.o., Dubrovnik; El-pi tours d.o.o., Malinska; Fiore d.o.o., Poreč; F-tours putovanja d.o.o., Split; Huck finn d.o.o., Zagreb; Katarina line d.o.o., Opatija; Ka travel d.o.o., Karlovac; Kompas Zagreb d.d., Zagreb; Mag Tours d.o.o., Šibenik; Marbis d.o.o., Koprivnica; Maricom d.o.o., Pag; M-G express d.o.o., Kanfanar; Mondo travel d.o.o., Zagreb; Orion tours d.o.o., Đakovo; Orvas d.o.o., Split; Petros d.o.o., Zagreb; Pražen putovanja d.o.o., Brodarica; Radmanove mlinice - Kaštil Slanica, Omiš; RB travel d.o.o., Rijeka; Receptiva Opera d.o.o., Donja Stubica; Sea Gate, Trogir; Super Tours d.o.o., Dubrovnik; Šiloturist travel agency, Šilo; TerraNautika d.o.o., Dubrovnik; Travelana d.o.o., Rijeka; Uniline d.o.o., Pula; Varaždintours d.o.o., Varaždin; VMD travel agency d.o.o., Zagreb. (np,bg)

pdf prezentacija s dodjele dostupna je ovdje

Vaši komentari