Loading...

UHPA Specijalizacije: Komercijalni aspekti specijalizacije turističkih agencija

25.03.2015
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Prvi dan edukacije namijenjen je agencijama koje se prvi put uključuju u specijalizaciju, a uvodno predavanje za tridesetak predstavnika turističkih agencija održao je Željko Trezner, direktor Udruge hrvatskih putničkih agencija

U Tuheljskim Toplicama, 25. ožujka, počeo je prvi dan edukacija u sklopu projekta Specijalizacija turističkih agencija po temama, područjima i posebnim tržištima. Projekt provodi Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), uz potporu Ministarstva turizma.

Prvi dan edukacije namijenjen je agencijama koje se prvi put uključuju u specijalizaciju, a uvodno predavanje za tridesetak predstavnika turističkih agencija održao je Željko Trezner, direktor Udruge hrvatskih putničkih agencija.

Direktor UHPA-e govorio je o komercijalnim aspektima specijalizacije turističkih agencija te je poručio kako je specijalizacija model poticanja izvrsnosti i  'put koji dugoročno osigurava konkurentnost turističkih agencija'.

Posebno je istaknuo uvođenje sustava upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2008 koji je, naročito u očima stranih turista, kao što su turisti s američkog tržišta, prepoznatljiv znak izvrsnosti.

Osvrnuo se na dosadašnje rezultate projekta pri čemu je rečeno da je do danas specijalizirano više od 60 turističkih agencija kao specijalista za različita područja. Pripremljeni su kriteriji za šest novih specijalizacija te je organiziran treći ciklus edukacija.

Drugi dan edukacija održat će se sutra, 26. ožujka, kada se očekuje sudjelovanje više od sto predstavnika turističkih agencija na edukaciji za ukupno 13 specijalizacija.

Podsjetimo, u sklopu edukacije za destinacijske menadžment kompanije bit će obuhvaćeno sedam područja - geološki, ornitološki, sportski, arheološki, botanički i vjerski turizam te posebna tržišta. Također, održat će se edukacije i za još šest oformljenih specijalizacija po pojedinim temama, područjima i tržištima - eno-gastronomski turizam, PCO, privatni smještaj, pustolovni turizam, školska putovanja i DMK.

Komercijalni aspekti specijalizacije turističkih agencija,  Željko Trezner, UHPA

Vaši komentari