Loading...

UHPA u medijima: BizDirekt o destinacijskom menadžmentu

30.09.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Časopis se osvrnuo na devet agencija UHPA-e koje su dobile potpore na natječaju HTZ-a, a direktor UHPA-e komentirao je razvoj destinacijskog menadžmenta u Hrvatskoj i svijetu

Destinacije koje imaju  uspostavljen destinacijski menadžment, atraktivne i tematizirane proizvode, nemaju 'rupu' u srpnju pa ni u svibnju, jer se takve destinacije puno brže bukiraju i lakše prodaju, navodi se u najnovijem izdanju poslovnog časopisa BizDirekt.

Časopis spominje i projekt Razvoja destinacijskog menadžmenta kojeg je pokrenula Hrvatska turistička zajednica (HTZ) te se spominje devet agencija koje su dobile potpore za razvoj DMK, a sve su u članstvu Udruge hrvatskih putničkih agencija.

Od odabranih devet agencija, pet ih je potpore dobilo za višetematske, a četiri za jednotematske programe, pri čemu je samo jedna agencija, dobila maksimalnih 150 tisuća kuna, što znači da se više ne može javljati na drugi krug poziva, dok ostalih osam to mogu, ali s novim programima, piše BizDirekt.

Direktor UHPA-e Željko Trezner za časopis je prokomentirao napredak Hrvatske na području destinacijskog menadžmenta u odnosu na svjetske destinacije pri čemu je kazao da nam' na sustavu turističkih zajednica i na autonomnim prihodima za poslove destinacijskog menadžmenta zavide mnoge turističke destinacije na svijetu'.(np)

 

Vaši komentari