Loading...

UHPA u medijima: Predsjednik i direktor UHPA-e o maržama turističkih agencija na privatni smještaj

25.09.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Posljednjih dana u medijima su se pojavili napisi kako se privatni iznajmljivači žale na visoke marže globalnih turističkih agencija i turoperatora na usluge privatnog smještaja. Predsjednik i direktor UHPA-e za hrvatske medije prokomentirali su spomenute napise te su istaknuli razloge zbog kojih je bolje surađivati s domaćim turističkim agencijama

Predsjednik UHPA-e Boris Žgomba i direktor UHPA-e Željko Trezner komentirali su za Tportal i Poslovni dnevnik medijske napise prema kojima se privatni iznajmljivači žale na visoke marže svjetskih turističkih agencija  i turoperatora od 40 posto te su iznijeli razloge zbog kojih je dobro okrenuti se domaćim turističkim agencijama.

„U samom povećanju cijene turističkog proizvoda pogrešno je kazati da je uzrok samo u marži ili agencijskoj proviziji. Ono što opterećuje turistički proizvod su fiskalni troškovi, PDV od 25 posto, zatim troškovi distribucije, prodaje i marketinga, a to su oni troškovi koji su potrebni da bi iznajmljivač imao vidljiv apartman“, kazao je predsjednik UHPA-e za tportal

„Suradnja s nekim velikim i razvikanim organizatorima putovanja iznajmljivačima se pokazala beskorisnom, čak štetnom, jer nisu dovoljno educirani i potpisivali su loše ugovore. Primjerice, neke agencije u slučaju otkaza naplate cijeli iznos i ostave ga sebi, vlasnik smještaja ne dobije ništa i ostaje prazan“, kazao je direktor UHPA-e Željko Trezner za Poslovni dnevnik.

Stoga, predsjednik i direktor UHPA- e predlažu suradnju s domaćim agencijama koje najbolje poznaju destinaciju te se zalažu za sustav poticajnih mjera za adekvatnu suradnju domaćih agencija i privatnih iznajmljivača.

Vaši komentari