Loading...

Uniline d.o.o.: Novo poslovno sjedište i nova poslovna dimenzija

22.03.2018
Uniline d.o.o.
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

U Puli je 16.03.2018. godine održano svečano otvorenje novog poslovnog sjedišta vodećeg hrvatskog turoperatora Unilinea

Riječ je o novom funkcionalom radnom prostoru ukupne površine 2530 m2 na 5 etaža i uredima po principu open space-a i prostranim parkiralištem. Raspolaže i s 5 konferencijskih dvorana i posebnim prostorom za opuštanje zaposlenika. Ovdje su sada po prvi put objedinjeni i integrirani svi odjeli i službe što pospješuje, ubrzava, ali i racionalizira sadašnje kompanijsko poslovanje. Cjelokupna priprema, izgradnja i opremanje novog Unilineovog poslovnog sjedišta trajali su manje od godine i pol, a sama izgradnja nešto više od osam mjeseci.

Skup su pozdravili ministar turizma Republike Hrvatske Gari Cappelli, istarski župan Valter Flego te pulski gradonačelnik Boris Miletić, čestitajući Upravi i zaposlenicima Unilinea na postignutim uspjesima koji se ogledaju i u novom kompanijskom sjedištu.

''Granice su tu da se pomiču. I mi smo to pokazali do sada, pokazat ćemo to i ubuduće,'' izjavio je pred okupljenim gostima i poslovnim partnerima Boris Žgomba, suvlasnik i predsjednik Uprave Unilinea prilikom otvorenja novog poslovnog sjedišta u Puli. ''Prevalili smo zaista dugi put – od 1996. godine i dvije kancelarije u pulskom hotelu Rivijera do ovog današnjeg modernog i sofisticiranog poslovnog zdanja i pri tom dosta toga naučili i primijenili '', naglasio je Žgomba, nastavivši,''Ono što smo prvo naučili jest da moramo stalno i trajno osluškivati potrebe gostiju i sukladno tome osmišljavati i isporučivati svoje turističke proizvode. Stoga otvaranje novog sjedišta simbolično označava i naš ulazak u novu razvojnu dimenziju što podrazumijeva da smo se odlučili za novu kompanijsku viziju, misiju i brend ideju. Sve proizlazi iz novog okruženja u kojem moderne kompanije 21. stoljeća mogu uspješno poslovati samo ako imaju vlastiti sadržaj, a to znači atraktivne, inspirativne i posebne turističke doživljaje. Stoga se pozicioniramo kao vodeća content turistička kompanija u osmišljavanju i ponudi inovativnih doživljaja jugoistočne Europe. Pri tom ih u sklopu nove misije želimo kreirati zajedno s našim klijentima i poslovnim partnerima u održivom okruženju. Iz toga je prozašla i nova brend ideja: Emotions We Share! Ukratko, naš fokus je na modernim gostima 21.stoljeća, koji traže empatičan, emotivan i dinamičan odnos i pristup te doživljaje u vidu vjerodostojnih priča.''

U sklopu programa otvaranja prikazan je kratki film o nastajanju novog sjedišta kompanije, dok je u zabavnom dijelu uz plesnu grupu Escape nastupila hrvatska pop-pjevačica Ivana Vrdoljak – Vanna.

Izvor i foto: Uniline

 

 

 

Vaši komentari