Loading...

Upoznaj Hrvatsku: RB travel s potresujkom do svjetskih sajmova

12.12.2013
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Za uspješan proizvod potrebna je inovativnost i kreativnost, pa tako i turistički, smatraju u agenciji RB travel. Vode se riječima računalnog vizionara koji je rekao kako možete pitati klijente što žele i pokušati im to dati, ali do trenutka kada to napravite, oni će već htjeti nešto novo

Često govorimo o tome kako Hrvatska nije samo destinacija sunca i mora i da možemo ponuditi puno više, a turističke agencije su mogućnost razvoja programa vezanih za turizam posebnih interesa vidjele u projektu Upoznaj Hrvatsku, pokrenutom 2010. godine. Isti je danas prepoznat i od strane Europske komisije.

Stoga, donosimo niz članaka kojima ćemo prenositi njihova iskustva i savjete za razvoj kreativne, zabavne i edukativne ponude. Danas je na red došla turistička agencija RB travel iz Rijeke koja se u projekt uključila 2011. godine te su zaposlenici osmislili 14 programa za razvoj turističke ponude područja kojeg, kažu, poznaju u dušu - Kvarner. 

Potražnja je bila ključna motivacija za uključivanje u projekt u kojem su, ističu, prepoznali sustavan pristup razvoju programa i financijsku podršku. „Priča o doživljajima, koje gost u Hrvatskoj može ostvariti, projektom ne ostaje samo naša izdvojena priča, nego ju potvrđuju relevantne institucije u turizmu“, smatraju u agenciji RB travel. 

Ambicija, možda slična onoj Stevea Jobsa, tjerala ih je naprijed te nisu željeli da njihov rad ovisi samo o potražnji, nego su unaprijed osmisli programe i izašli na tržište s različitim idejnim rješenjima jer, citiraju Jobsa: „Možete pitati klijente što žele i pokušati im to dati. Do trenutka kada to napravite, oni će već htjeti nešto novo.“ Originalne ideje dovele su ih u kontakt s različitim interesnim skupinama kao što su hodočasnici, biciklisti, arhitekti, građevinari, plesači, slikari pa čak i s pripadnicima Winnetou fan kluba.

Svjesni činjenice kako će trebati godine da njihovi programi zažive aktivno su tražili hotele s prikladnim dvoranama za klijente željne tanga ili salse, spremišta za klijente sa skupocjenim biciklima, panoramske lokacije kako bi zadovoljili umjetničke duše slikara i slično. Dodatni poticaj došao je već druge godine sudjelovanja u projektu kada je agencija uspjela uvrstiti program s uključenim tečajem lokalnog plesa potresujke u katalog partnera koji isti distribuira na svim važnim sajmovima. 

U stilu Stevea Jobsa okreću se budućnosti te kažu kako će u novoj godini poboljšati nedostatke koji su se pojavili u praksi, a  kamen spoticanja i najveće razočaranje im je 'nepovezan rad ustanova u državnom vlasništvu te tijela lokalne i državne uprave'. (np)

 

Vaši komentari