Loading...

Uručene turističke nagrade Symply the best 2014

19.11.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Među dobitnicima redovni i pridruženi članovi UHPA-e

U sklopu poslovno turističke burze Put, koja se ove godine održava u Rapcu, dodijeljena je tradicionalna turistička nagrada Simply the best za inventivnost i kreativnost u turizmu te doprinos razvoju turističke ponude lokalne zajednice. Od 147 nominiranih u devet kategorija nagrade je primilo njih trideset četvero. Među nagrađenima su redovni i pridruženi članovi UHPA-e.

Gulliver travel, Globtour Event, Adriagate i Ibus, redovni su članovi UHPA-e, a nagrađeni su u kategoriji 'Putničke agencije – program domaće turističke ponude'.  Plaketu sa zlatnim znakom dobio je program Gulliver travela, a riječ je o kreativnom oblikovanja branda Wine&Dine koji obuhvaća Dalmaciju, Istru, središnju Hrvatsku i Slavoniju. Srebreni znak dodijeljen je Globtour Eventu za kreativnu ponudu programa posebnih interesa i kulturno turističkih programa na području Hrvatske, dok plaketu s brončanim znakom dijele Adriagate iz Splita i Ibus iz Zagreba. Splitska agencija za inovativnost projekta Kuće na osami u uvalama srednje i sjeverne Dalmacije, a zagrebačka za inovativnost u kreiranju programa program panoramskog raftinga Savom.

„Udruga hrvatskih putničkih agencija podržava i potiče razvoj održivih turističkih proizvoda namijenjenih ciljanoj skupini gostiju, onima koji, u potrazi za novim doživljajem i uspomenama, u destinaciju dolaze s dobrim namjerama i poštivanjem kulturnih, prirodnih i ostalih turističkih resursa lokalne zajednice. Stoga mi je drago što je UHPA početkom studenog u Zagrebu potpisala globalni etički kodeks Svjetske turističke organizacije i time još jednom potvrdila kako joj je stalo do prirodnog i ekološkog očuvanja destinacija te se nadamo da će sve više članova UHPA-e prihvatiti i pokrenuti inicijative i programe održivog poslovanja.“, poručio je predsjednik UHPA-e Boris Žgomba povodom dodijele nagrada Simply the best.

Jednostavno najboljima proglašeni su i pojedini pridruženi članovi UHPA-e među kojima su muzeji, nacionalni parkovi, hoteli te druge turističke tvrtke.

Plaketa s brončanim znakom u kategoriji 'Muzejske ustanove' otišla je Muzejima Hrvatskog zagorja za Trijenale zagorskog suvenira i kreativno obogaćivanje turističke ponude Gornje Stubice, Krapine i Kumrovca. U kategoriji 'Smještajni objekti s cjelogodišnjim poslovanjem i aktivnim programima boravka' među dobitnicima su Hotel Korana Srakovčić s plaketom sa zlatnim znakom i Hotel Well s plaketom sa srebrenim znakom.

Nacionalni park Krka dobio je plaketu sa srebrnim znakom u kategoriji 'Razvoj novih proizvoda i unapređenje usluga'. Priznanje je dodijeljeno za kreativnu realizaciju projekta Burnumske Ide, serije interaktivnih događanja s ciljem promocije Nacionalnog parka i arheološkog nalazišta jedinog rimskog vojnog amfiteatra u Hrvatskoj.

U kategoriji 'Poduzetništvo i investicije' plaketu sa zlatnim znakom za seriju inovativnih i tradicijskih proizvoda te obogaćivanje turističke ponude srednje Dalmacije obnovom, uređenjem i kreativnim sadržajima etno-sela Zagora dobila je Stella Mediterranea.  Plaketu s brončanim znakom za inventivan pristup iznajmljivanju bicikala, čime je sadržajno obogaćena turistička ponuda grada Zagreba, u ovoj kategoriji dobio je Hallo bike.

Cjeloviti popis nagrađenih nalazi se ovdje

Vaši komentari