Loading...

Uskoro katalog ponude Zadarske županije

06.10.2015
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Kvalitetna suradnja javnog i privatnog sektora rezultirala je kreativnim idejama za unaprjeđenje turističke ponude županije, dok bi katalog trebao pridonijeti tržišnoj valorizaciji

Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i Turistička zajednica Zadarske županije organizirale su, 30. rujna 2015. godine, radionicu Upravljanje destinacijom i razvoj novih složenih turističkih proizvoda.

Na radionici je sudjelovalo tridesetak predstavnika turističkih zajednica i turističkih agencija koji su razgovarali o unaprjeđenju kreativne ponude Zadarske županije i osmišljavanju novih turističkih doživljaja temeljenih na aktivnom turizmu, prije svega biciklizmu, eno-gastro turizmu i kulturnom turizmu.

Željko Trezner, savjetnik Upravnog odbora UHPA-e i predavač na radionici, najavio je da će se već ove godine izdati katalog sa stotinjak programa s ponudom Zadarske županije, a koji će zadarskim znamenitostima, atrakcijma i turističkim potencijalima donijeti tržišnu valorizaciju.

Na radionici Upravljanje destinacijom i razvoj novih složenih turističkih proizvoda sudjelovala je i Mihaela Kadija, direktorica TZ zadarske županije, koja se osvrnula na očekivane ciljeve u smislu stvaranja bogate ponude koja bi donijela dodatnu vrijednost turizmu Zadarske županije.

"Doživljajno putovanje daje priliku agencijama da stvore nadahnjujući posjet, autentične doživljaje koji spajaju turista i njemu posebno mjesto, ljude i kulturu u zadarskoj regiji. Ključno je za svaki proizvod koji se osmisli imati dobre ljude kao nositelje posebnih kompetencija, koji će znati ispričati priču ili odraditi na licu mjesta", kazala je Kadija.

Prezentacija s radionice dostupna je ovdje

 

Vaši komentari