Loading...

Uspjeh Googleovih konzultacija o online marketingu turističkih agencija

25.11.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Svi polaznici edukacije o online marketingu slažu se da je AdWords koristan u poslovanju agencija

Konzultacije koje je organizirala UHPA u suradnji s Googleom uspješno su agencijama pružile uvid u prednosti online marketinga, a oni koji su s online marketingom već upoznati dobili su dodatne savjete i praktične primjere za dublje razumijevanje uspješnih online kampanja.

Više od pola sudionika radionica samostalno vodi vlastite AdWords kampanje te planira povećati svoja ulaganja u AdWords oglašavanje. Iako petina ispitanika još uvijek ne koristi AdWords oglašavanje, izjavili su da su konzultacije utjecale na njihove stavove o AdWords oglašavanju, te da će dio njih započeti s tim vidom online marketinga. Kao razlog nekorištenja online oglašavanja manji broj agencija navodi nedostatak raspoloživih novčanih sredstava ili neprepoznavanje prednosti ovakvih marketinških aktivnosti.

Individualne konzultacije u trajanju od 90 minuta većina smatra dovoljnim vremenom za upoznavanje s online marketingom i odgovore na pitanja i eventualne poteškoće s kojima su se do sada susretali, dok je trećina izjavila da bi rado voljela duže ili češće konzultacije za detaljniju obradu teme, ili pak poseban program za naprednije korisnike.

Sudionici su korisnost teme o kojoj se pričalo na konzultacijama i stručnost Google certificiranih predavača ocijenili vrlo dobrim i izvrsnim ocjenama, te bi konzultacije preporučili svojim kolegama. Izjavljuju kako im se na konzultacijama posebno svidjela pristupačnost predavača, brojni savjeti i praktični primjeri za postojeće i buduće online marketinške aktivnosti agencija.

Vaši komentari