Loading...

UT magazin: Održivo poslovanje turističkih agencija

06.07.2015
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Lipanjski broj donosi analizu društveno odgovornog poslovanja u turizmu na temelju turističkih agencija, članova UHPA-e, uključenih u projekt Travelife

Turističke agencije u Hrvatskoj sve više percipiraju nužnost tržišnog pozicioniranja na području društveno odgovornog poslovanja (DOP), dok razvojni planovi velikih europskih turoperatora već uključuju načela održivog poslovanja kao standard. Iz toga proizlazi da poslovanje u skladu s načelima održivog turizma nije kratkotrajni trend, već prioritet budućeg razvoja i povećanja konkurentnosti, piše novi broj UT-a.

Navodi se da je vidljivo kako su se projektu održivog turizma Travelife u Hrvatskoj većinom priključile receptivne turističke agencije, odnosno one koje dovode goste, i koje spadaju u kategoriju mikro, malih i srednjih tvrtki, dok je kod  većih agencija Travelife sustav model usavršavanja poslovnih struktura i dodana vrijednost u komunikaciji s dobavljačima, partnerima i klijentima.

"Ono što je bitno je da agencije koje su stekle Travelife Partner certifikat nisu isključivo bile ponukane certifikatom i logotipom kojeg će koristiti u marketingu, već zaista žele društveno odgovorno poslovati. Pri tome je, naravno, certifikat dobar za promociju, ali je važnija osviještenost zaposlenika koja donosi promjene iz agencije prema društvu. I dok brojke od 13 certificiranih agencija i desetak agencija koje su u procesu certifikacije nisu velike, održivi razvoj da bi se proveo, ugradio i opstao u društvu i mora početi s manjim koracima", navodi se u novom broju UT-a.

Cijeli članak može se pročitati u tiskanom izdanju UT-a.

Vaši komentari