Loading...

Ventula Travel DMC nagrađena za održivo poslovanje

18.03.2015
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Turistička agencija sa sjedištem u Solinu dobila je međunarodni certifikat Travelife Partner koji promiče održivo poslovanje u turizmu i pokazuje da agencija posluje na načelima održivog razvoja. O novitetima u poslovanju agencije, kao što je novozasluženi certifikat i mrežna stranica, za uhpa.hr govori Robert Bralić, osnivač i direktor agencije

Turistička agencija Ventula Travel DMC dobila je certifikat održivog poslovanja Travelife Partner. Iz kojih razloga ste se odlučili na certificiranje održivog poslovanja i zbog čega upravo prema odrednicama međunarodne inicijative Travelife?

Postoji nekoliko ključnih čimbenika koji su nas potaknuli na certificiranje održivosti prema Travelifeu. Prije svega, oduvijek smo štovatelji odgovornog i održivog oblika poslovanja, a kroz proces certifikacije, očekivano, dobili smo uvid u nova saznanja i mogućnosti razvoja. Naši turistički programi promoviraju i podržavaju kulturne institucije, lokalitete, mikropoduzeća, obiteljska gospodarstva i lokalnu gastronomiju, a Travelife Partner certifikat je znak koji im daje notu međunarodne prepoznatljivosti. Dodatni razlog zašto smo se baš sada uključili u certifikaciju bio je i taj da se pri implementaciji Travelifea moglo računati na podršku UHPA-e, što je pojednostavilo proces crtifikacije za samu agenciju.

Zašto je društveno odgovorno poslovanje važno za Vašu agenciju?

Uštede koje ćemo ostvariti su veoma važne, ali nisu primarne. Želimo sustavno raditi i aktivno sudjelovati na podizanju razine društvene svijesti kod partnera, klijenata, putnika te na koncu stvoriti mrežu suradnika visokih moralnih vrijednosti koji cijene odgovoran način poslovanja i tako se odnose prema društvu, zajednici i lokalitetima koja posjećuju.

Koje konkretne promjene ste trebali napraviti za Travelife Partner certifikat?

Trebalo je 'namjestiti' mozgove, usvojiti sustav Travelife te kreirati vlastite politike na temu održivosti i postepeno ih implementirati u poslovne procese.

Što Travelife certifikat mijenja u poslovanju agencije?

Očekujem da će certifikat nešto više značiti potencijalnim partnerima koji su usvojili sličan način poslovanja ili su svjesni njegove snage. Svakodnevno svjedočimo tome da je na turističkim konferencijama i raspravama pojam održivosti nezaobilazna tema. Nedavno smo, s još nekim kolegama, članovima UHPA-e prisustvovali međunarodnom kongresu antičkih gradova u Solinu na kojem su gosti iz Velike Britanije i Francuske konstantno isticali prioritet održivosti lokaliteta, turizma i lokalne zajednice.

Travelife nije jedina novost u poslovanju turističke agencije Ventula Travel. Koji su još noviteti u poslovanju?

Posljednjih godinu dana intenzivno smo radili na razvoju novih programa i specijalizaciji za turizam posebnih interesa na što smo veoma ponosni. Kreirane programe smo željeli predstaviti na najbolji način te je lansirana redizajnirana mrežna stranica www.ventula-travel.com. Nova stranica je preglednija, prilagođena normama Travelifea, vizualno primamljivija i prilagođena modernom načinu 'surfanja' internetom.

Koja je specifičnost programa koje kreira Ventula Travel? Što biste rekli po čemu se ističete?

Mlada smo destinacijska menadžment kompanija, aktivan član klastera za DMK i eno-gastro, a već neko vrijeme se bavimo i arheološkim turizmom. Eventualnim domaćim partnerima možemo preporučiti programe koji upućuju na podizanje svijesti o važnosti korištenja kvalitetnog maslinovog ulja, a riječ je o vođenim degustacijama koje radimo u nekoliko varijanti te sezonskim programom branja maslina. Olakotna okolnost je što se već 20 godina bavimo proizvodnjom maslinovog ulja tako da angažman stručnjaka iz tog područja nije bio potreban, kao što je slučaj s našim programima arheološkog turizma, na kojima smo razvili suradnju sa stručnjacima iz područja povijesti i arheologije. Eno-gastro programi uključuju lokalnu gastronomiju i lokalne namirnice, a u većini slučajeva ih provodimo na autentičnim poljoprivrednim gospodarstvima ili čak spomenicima kulture.

Konkretno, naši su paketi usmjereni na male grupe jer smo procijenili da je njihovo provođenje s velikim grupama besmisleno i destruktivno, kako za same programe,  tako i za destinaciju. Vjerujem da dobro kreiran proizvod može potaknuti gosta na dolazak u pred i posezoni čemu svjedoči i čninjenica da u našoj destinaciji neke agencije provode svoje pakete već od siječnja i veljače.

Vaši komentari