Loading...

Za hrvatski turizam 2019. godina bit će izazovna

18.02.2019
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Uskoro se kreće s izradom nove strategije razvoja turizma RH

Ministar turizma Gari Cappelli izjavio je da će 2019. godina za hrvatski turizam biti izazovna zbog konkurencije i jer se stalno podiže ljestvica i postavljaju viši ciljevi, no očekivanja su pozitvna. Vezano uz očekivanja od ove godine ministar Cappelli nedavno je poručio da se nakon dvije godine rasta turističkog prometa od gotovo 20 posto, ne mogu očekivati tako visoki porasti te ove godine bi se trebalo računati na samo blagi rast od 1 do 3 posto u odnosu na prošlu, rekordnu godinu.

U planu je nastavak osnaživanja cjelogodišnjeg turizma s naglaskom na kontinent, a cilj je, kako kaže, doći i do novih potrošača te ojačati poziciju Hrvatske kao atraktivne turističke zemlje i na tržištima poput Kine, Koreje, Indije, Australije i Amerike, odakle dolazi sve više turista.

Ministar Cappelli izrazio je zadovoljstvo sinergijom s privatnim sektorom, koji je sudjelovao u procesu izrade legislativnih izmjena, kazavši da je Vlada svjesna važnosti turizma te će se i kroz buduće reforme i programe gledati kako privatni i javni turistički sektor učiniti konkurentnijim

Ministarstvo turizma uskoro kreće s izradom nove strategije, kako postojeća strategija razvoja turizma RH ima rok do 2020., te će ove godine za te potrebe u suradnji sa stručnjacima analizirati trenutno stanje na turističkom tržištu.

"Nastavit ćemo suradnju s dionicima u turističkom sustavu, analizirati zajedničke izazove, osluškivati potrebe, pratiti trendove i procjene za budućnost turizma u svijetu, a slijedom toga ćemo krenuti u proces realizacije izrade nove strategije, za što raspisivanje natječaja očekujemo krajem godine", najavio je Cappelli, otkrivajući tek da će u tom dokumentu glavno uporište sigurno biti održivost, kvaliteta i inovacije turističkog proizvoda, što drži i ključnim činiteljem u konkurentskoj utakmici. 

Cappelli otkriva i da će u kampanji za EU parlament uvrstiti i prošle godine pokrenutu hrvatsku inicijativu za bolje pozicioniranje turizma u okviru EU institucija, za što je Europski parlament predložio posebnu proračunsku liniju za turizam vrijednu 300 milijuna eura.

Više pročitajte ovdje.

Izvor i foto: Ministarstvo turizma

Vaši komentari