Loading...

Zaba ove godine svoju kampanju poklanja hrvatskom turizmu

10.09.2020
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Prijave za osvajanje besplatne marketinške kampanje poduzetnicima u turizmu otvorene su do 30.09.

Zagrebačka banka, uz partnerstvo s Hrvatskom turističkom zajednicom, pokrenula je novi projekt pod nazivom #prviput koji je usmjeren poduzetnicima u turizmu.

Ovim natječajem Zaba daje mogućnost malim poduzetnicima s originalnom ponudom da osvoje potpuno besplatnu marketinšku kampanju s nacionalnim emitiranjem. 

Na natječaj se mogu prijaviti svi mikro i mali poduzetnici u turizmu kao što su vlasnici smještaja, malih hotela, eko sela, OPG-ovi, turistički vodiči, instruktori ronjenja, vlasnici taxi boatova i svi drugi koji misle da njihova ideja, lokacija, projekt ili proizvod obogaćuje turističku ponudu Hrvatske.

Kriteriji za evaluaciju prijavljenih projekata specifičnost su turističke ponude (npr. inovativnost, održivo poslovanje, primjena novih tehnologija…), zanimljivost neotkrivene destinacije i uvjerljivost motivacijskog govora.

15 nagrađenih sudionika osvojit će profesionalnu produkcijsku i medijsku promocijsku kampanju s nacionalnim emitiranjem koja se sastoji od tv spota – prvoplasirani i drugoplasirani,  promocijskog web spota – svi dobitnici,  billboarda – svi dobitnici, web bannera – svi dobitnici, PR članka – svi dobitnici, native članka – svi dobitnici, profila objekta na www.prviput.hr – svi dobitnici, objave na društvenim mrežama – svi dobitnici, oglasnih sredstava Zabe (npr. plakat u Zabinim poslovnicama, digital signage u Zabinim poslovnicama, signature pad u Zabinim poslovnicama, Zabini bankomati, Zabine društvene mreže, Zabin Intranet i slično) – dobitnici koje odabere Zaba.

Prijave na nagradni natječaj traju do 30. rujna 2020. do 23:59. putem weba #prviput.

Više o natječaju pročitajte ovdje.

Izvor i foto: Zagrebačka banka

 

Vaši komentari