Loading...

Zadar: Njemački TUI predstavio katalog zima 2014./2015.

01.07.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Na predstavljanju je jasno poručeno kako TUI u Hrvatskoj vidi veliki potencijal daljnjeg razvoja u top turističku destinaciju

Od 26. do 29. lipnja  njemački turoperator TUI, u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, u Zadru je predstavio novi glavni katalog za zimsku sezonu 2014./2015. Katalog je predstavljen na posebnoj tiskovnoj konferenciji koja se održala u subotu, 28. lipnja. Nakon prikazivanja promidžbenog spota HTZ-a iz trenutne kampanje „Visit Croatia. Share Croatia.“, okupljenim se pozdravnim govorom obratio ministar turizma Darko Lorencin.
 
U svome obraćanju novinarima, ministar Lorencin predstavio je planove razvoja hrvatskog turizma, od PPS koncepta do povećanja upravljanja destinacijom i proizvodima kroz sustav destinacijskog menadžmenta koji će osigurati jačanje hrvatskog turističkog proizvoda te time povećati konkurentnost na glavnim tržištima.
 
Uz ministra Lorencina novinare je pozdravio i Christian Clemens, CEO TUI-ja, koji je predstavio inovacije u TUI sustavima i trendove na njemačkome tržištu, odnosno ekskluzivne i visokokvalitetne hotelske koncepte koji odgovaraju na potrebe raznih ciljnih skupina, poput TUI-jevih koncept hotela Sensimar, hotelskog branda Puravida Resorts, TUI Best Family, Viverde, Robinson i Club Magic te Suneo clubs. Govoreći o Hrvatskoj, naglasio je kako su cijene stabilne, kapaciteti na letovima za Hrvatsku povećani od ove sezone za 19 posto, kao i da se po prvi puta nude paket aranžmani s dolascima na zračnu luku Rijeka.
 
TUI je isto tako jasno poručio kako u Hrvatskoj vidi veliki potencijal daljnjeg razvoja u top turističku destinaciju, kako zbog dostupnosti zračnim i cestovnim prijevozom, prirodnih ljepota, ali i zbog izvrsnih mogućnosti izleta te bogate gastronomske ponude i kvalitetnih hotela.  Predstavnici TUI-ja očekuju ove godine povećanje broja putnika za Hrvatsku te se nadaju, uz kvalitetnu ponudu kao i potporu hotelijera,  proširenju svojih hotelskih koncepata u Hrvatskoj.
 
U Zadru su se tako, uz visoki menadžment TUI-a, okupila 74 najvažnija njemačka turistička novinara, koji su prvoga dana posjeta Hrvatskoj imali priliku uživati u obilasku Zadra te u vožnji i  svečanoj večeri na brodu Nada, dok su drugoga dana boravka, nakon cjelodnevnog izleta po vlastitome odabiru, uživali u zanimljivoj  večeri organiziranoj na travnatom dijelu ispred hotela Iadera uz show cooking te zabavni program.
 
Posljednjega dana boravka u Hrvatskoj, u jedinstvenome ambijentu Trga pet bunara u Zadru, održana je svečana večera, a trodnevni program rezultirao je pozitivnim komentarima novinara o destinaciji, izletima, turističkoj ponudi, ali i kompletnoj organizaciji samoga događanja. (Foto i tekst: mint.hr)

Vaši komentari