Loading...

Zadarska županija bit će UHPA-ina destinacija 2015./2016.

21.04.2015
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Na svim informativnim i promotivnim materijalima udruge Zadarska županija bit će označena kao UHPA-ina preporučena domaća destinacija

Odabir Zadarske županije kao domaće destinacije godine trebao bi potaknuti bolju promociju županije i stvoriti platformu za uspješnu suradnju članova UHPA-e kao destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i TZ Zadarske županije kao destinacijske menadžment organizacije.

„Ovakva suradnja odlično se uklapa i vjerujemo da će intenzivirati naše usmjerenje u stvaranju destinacije doživljajnih putovanja. Polazeći od poznate činjenice kako je u današnjici motiv putovanja doživjeti nezaboravna iskustva koja će se podijeliti s obitelji i prijateljima, identificirat će se ključni doživljaji zadarske regije koji nas uzdižu nad konkurencijom te time graditi snažan destinacijski brend. Tu su ključne DMK koje u praksi stvaraju doživljajna putovanja i u tom smjeru ih želimo usmjeravati – u osmišljavanje programa koji posjetitelje uključuju u život lokalnog stanovništva, stvaraju teme za razgovor, potiču emocije, rezultiraju pozitivnim iskustvima te time naglašavaju upravo ono što je jedinstveno za zadarsku regiju.“, komentirala je Mihaela Kadija, direktorica TZ Zadarske županije.

„Zajedno sa TZ Zadarske županije ne krećemo samo u aktivnu promociju na domaćem i stranom tržištu, već ćemo uložiti i dodatnu energiju za razvoj novih turističkih proizvoda kako bi Zadarska županija postala još prepoznatljivija destinacija doživljaja“, izjavio je direktor UHPA-e Željko Trezner. Nastavno na prijašnja iskustva uspješne realizacije projekta domaće destinacije godine, vjeruje da će  Ugovor o marketinškoj suradnji potaknuti daljnje jačanje suradnje turističkih agencija i turističke zajednice koja bi trebala rezultirati novim specifičnim turističkim programima i ciljanom, odnosno fokusiranom promocijom na pojedine turističke niše.

Za ostvarenje predviđenih ciljeva TZ Zadarske županije i UHPA pokrenut će niz edukativnih radionica za djelatnike turističkih agencija i sustava turističkih zajednica Zadarske županije, a prva je već održana 21. travnja. Službena promocija Zadarske županije putem UHPA kanala počinje početkom lipnja.

Od lipnja 2015., Zadarska županija bit će naglašena kao preporučena domaća destinacije od strane UHPA-e u svim publikacijama udruge, informativnim i promotivnim materijalima, elektroničkoj komunikaciji te na službenoj internetskoj stranici uhpa.hr i društvenim mrežama. #discoverZadarRegion #upoznajRegijaZadar (np)

Vaši komentari