Loading...

Započela kampanja hrvatske adventske ponude

26.11.2019
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

HTZ provodi kampanju na devet europskih tržišta

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) započela je s velikom promotivnom kampanjom Adventa kao jednog od ključnih motiva dolazaka u Hrvatsku u zimskom razdoblju. Kampanja se provodi na tržištima Njemačke, Velike Britanije, Italije, Austrije, Francuske, Švicarske, Španjolske, Mađarske i Slovenije do kraja prosinca ove godine. Komunikacijski kanali putem kojih se kampanja oglašava su YouTube te društvene mreže Facebook i Instagram.

„Naša zemlja je u zadnjih nekoliko godina postala sve traženija i atraktivnija turistička destinacija u zimskom razdoblju kada do posebnog izražaja dolaze raznoliki adventski programi. Vjerujem da će bogati adventski sadržaji u brojnim hrvatskim destinacijama poput Zagreba, Splita, Osijeka, Zadra, Rijeke, Poreča, Dubrovnika, ali i na otocima privući brojne domaće i inozemne goste te pridonijeti zaključivanju vrlo uspješne turističke godine“,  izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Adventska kampanja provodi se putem novog promotivnog videa „Croatia, full of magic“ te komunicira adventsku ponudu hrvatskih destinacija. Sadržaj kampanje krajnjeg korisnika vodi na stranicu „Croatia.hr“ gdje se, uz Advent u Zagrebu koji je tri godine zaredom osvajao titulu najboljeg božićnog sajma u Europi, promoviraju i adventska događanja imanja SalajLand, Slavonije, Dalmacije, Kvarnera, Istre i kontinentalnog dijela Hrvatske.

Isto tako, Hrvatsku će, u organizaciji HTZ-a, tijekom prosinca posjetiti preko 50 inozemnih etabliranih novinara, blogera i influensera iz 11 europskih zemalja koji će imati priliku iz prve ruke upoznati i doživjeti hrvatsku adventsku ponudu.

Promotivni video „Croatia, full of magic“ pogledajte ovdje.

Više pročitajte ovdje.

Izvor i foto: HTZ

 

 

Vaši komentari