Prednosti članstva
Sustav pogodnosti
UHPA je razvila sustav podrške za naše redovne i pridružene članove čiji je cilj okupljanje partnera s kojima se uspostavlja dugoročna suradnja na obostrano zadovoljstvo. Ovakvom suradnjom osiguravamo članovima i njihovim zaposlenicima povoljnije uvjete kupnje usluga i proizvoda. Iz tog razloga UHPA svakodnevno proširuje mrežu partnera kako bi svojim članovima pružila brojne pogodnosti.
Neki od partnera su: Ina d.d., Erste Card Club d.o.o., Channel manager software Rentistic, itd.
Promocija
-
pravo korištenja logotipa UHPA-e kao znaka pouzdanosti i kvalitete
-
mogućnost objave informacija i ponude na UHPA-inim web stranicama
-
postavljanje bannera na naslovnice UHPA-inih web stranica po članskim cijenama
-
objava podataka i mogućnost oglašavanja u UHPA-inom priručniku koji se distribuira na svim turističkim sajmovima na kojima nastupa HTZ i/ili delegacije UHPA-e
-
mogućnost povoljnog oglašavanja u reviji Way to Croatia koja se besplatno dostavlja na preko 4000 adresa turističkih agencija u 48 zemalja svijeta
Informacije
-
Mogućnost praćenja i objave vijesti na web stranicama www.uhpa.hr kojima mogu pristupiti samo UHPA-ine članice
-
mogućnost uvida i ažuriranja podataka u UHPA-inoj «crnoj listi» nepouzdanih partnera
-
primanje pregleda najvažnijih vijesti iz turizma i poslovanja turističkih agencija kao i najave nadolazećih događanja
-
pravo besplatnog korištenja podataka, obrazaca, pojmovnika, pročišćenih tekstova propisa, raznih uputa i ostalih sadržaja iz UHPA-ine bazepodataka bitnih za poslovanje u turizmu
-
Pristup informacijama o članicama ECTAA-e koje je UHPA redovni član, te aktivnostima na kreiranju različitih mjera turističke politike na europskoj razini
Obrazovanje
-
strukovno/ciljano obrazovanje vezano uz specifičnosti primjene propisa, oporezivanja, osiguranja i računovodstva u turizmu po posebnim uvjetima za članice
-
prisustvovanje seminarima s općim temama iz područja turizma uz posebne cijene seminara za članice UHPA-e
-
sudjelovanje u radu UHPA-inih stručnih sekcija ili radnih grupa koje kroz stručnu raspravu i druge aktivnosti proširuju opći opseg znanja iz strukovne i poslovne prakse
-
sudjelovanje u obrazovnim aktivnostima koje su vezane na stvaranje novih turističkih proizvoda i na uspostavljanje mreže destinacijskih menadžment kompanija (DMC)
Ostalo
-
mogućnost lakšeg uspostavljanja poslovnih odnosa s provjerenim tvrtkama - članicama UHPA-e
-
usklađivanje inicijativa, prijedloga, modela rješavanja pojedinačnih i zajedničkih problema, prema nadležnim ministarstvima i drugim državnim tijelima, ustanovama, udrugama i ostalim subjektima
-
kontinuirano širenje mreže poslovnih partnera koji nude dodatne popuste na svoje robe i usluge članicama UHPA-e
-
umrežavanje suradnje u sustavu truističkih zajednica s ciljem efikasnog upravljanja turističkim destinacijama u Hrvatskoj
-
sudjelovanje na Skupštini UHPA-e, Burzi Put, studijskim putovanjima i drugim događanjima koje organizira ili suorganizira UHPA