Loading...

Budućnost virtualnog turizma

03.08.2022
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

„Metaverse“ kao evolucija tržišta, ali ne i zamjena za iskustvo putovanja

Ne želite letjeti, navikli ste na boravak kod kuće tijekom pandemije, spriječeni ste na ovaj ili onaj način, imate nedostatan budžet ili samo s godinama želite izbjeći zamor dugih putovanja... Razloga za interes za virtualna putovanja je mnogo.

Američka tvrtka za tržišna istraživanja i analize Dynata u studiji pod nazivom New Experience Economy  uključila je 11.000 potrošača iz 11 zemalja i došla do zaključka da je čak 40% ispitanika zainteresirano za virtualna putovanja. Čak 51% je reklo da im je virtualni posjet muzeju, umjetničkoj galeriji ili izložbi privlačan. Slično istraživanje u 35 zemalja s 24.000 ispitanika provela je i tvrtka Accenture – istim je također potvrđen interes javnosti za iskorak u 'virtualno'. Zanimljivo, premda je 50% ispitanika zainteresirano za virtualan boravak u hotelu i aktivnosti u metaverzumu, milenijalci su takvim iskustvima ipak nešto skloniji (55% skupine), dok baby boomere one nešto manje privlače (29%).

Metaverzum se sve češće opisuje kao budućnost interneta – virtualni svijet u kojem ćemo uz pomoć pametnih tehnologija moći raditi, družiti se i igrati pomoću avatara, digitalno. Iako se čini očitim da „Metaverse toursim“ ne može zamijeniti emocije i iskustva stvarnih putovanja, ali virtualni svijet ima mnogo toga za ponuditi.

Stručnjaci procjenjuju da će trebati pet do deset godina da metaverzum postane mainstream. Kako tehnologija koja je potrebna da taj virtualni svijet zaživi još nije u potpunosti razvijena, pokretanje aktivnosti u tom smjeru još uvijek je vrlo skupo. Trenutno postoji 25 poznatih metaverzuma, 150 umjereno razvijenih i nekoliko tisuća onih koji se tek počinju pojavljivati.

Više pročitajte ovdje.   

Izvor i foto: Tourism-review

 

Vaši komentari