Ova stranica koristi kolačiće kako bi poboljšala doživljaj korisnika. Klikom na bilo koji link na ovoj stranici dajete nam vaš pristanak da postavimo kolačiće. Ovdje možete saznati više o postavkama kolačića.
HTZ: Odlični rezultati kampanje u Njemačkoj
UHPA
Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.
Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.
"Early booking" kampanja u Njemačkoj potaknula gotovo 20 milijuna kuna rezervacija

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u razdoblju od veljače do svibnja ove godine na tržištu Njemačke provela je kampanju za poticanje ranog bukinga, a postignuti rezultati su i više nego odlični s obzirom da je uloženih 1,3 milijuna kuna u oglašavanje generiralo novim rezervacijama u vrijednosti od 19,5 milijuna kuna. Riječ je o rezultatima „Early booking“ kampanje provedene na najjačim buking i travel platformama na njemačkom tržištu, Expedia Group, Urlaubspiraten.com, Weg.de i Reisereporter.de.
„Iznimno smo zadovoljni rezultatima kampanje koja je direktno utjecala na dosadašnji tijek turističkog prometa s njemačkog tržišta, odnosno koja je potvrdila kako je Njemačka naše najvažnije emitivno tržište na kojem ostvarujemo sjajne trendove. Kampanja je rezultirala prodajom turističkih usluga, ponajviše smještajnih kapaciteta i avio karata u vrijednosti od gotovo 20 milijuna kuna, dok je samo online oglašavanje doseglo preko 20 milijuna korisnika. S ovog tržišta dosad smo ostvarili gotovo 6 milijuna noćenja, što predstavlja rast od čak 10 posto u odnosu na isto razdoblje rekordne 2019. godine“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.
Podsjećamo kako je HTZ pokrenuo ovu kampanju s ciljem poticanja njemačkih turista na odabir hrvatskih destinacija za svoj glavni ljetni odmor, odnosno potaknuti ih na što ranije bukiranje smještaja, aviokarata i drugih turističkih usluga.
Više pročitajte ovdje.
Izvor i foto: HTZ