Loading...

Promocija Zagreba u New York Times online izdanju

29.11.2021
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Predstavljeni autentični zagrebački modni dodaci

Protekloga tjedna svi čitatelji online izdanja američkih dnevnih novina The New York Times mogli su pročitati članak o Zagrebu koji glavni grad Hrvatske predstavlja kroz modu, točnije modne dodatke. Autorica reportaže je novinarka Kristin Vuković koja je kao autentične zagrebačke modne dodatke predstavila kravatu, ručno rađene torbe, šešire i kišobrane.

Reportaža se sastoji od predstavljanja i izjava poznatih hrvatskih modnih marki i dizajnera, a to su: Croata, Etno Butik Mara, Kobali šeširi, kišobrani Cerovečki te zlatar Mario Nokaj koji je napravio kolekciju nakita inspiriranu licitarskim srcem. Novinarka Zagreb opisuje kao grad sa stilom koji kroz utjecaje iz obližnje Italije i austro-ugarske prošlosti, zajedno s tradicionalnim simbolima u kombinaciji sa suvremenim dizajnom, stvara osebujan štih.

The New York Times su američke dnevne novine, koje od osnutka 1851. izlaze u New Yorku te su, kako u tisku, tako i u svojem online izdanju jedne od najpopularnijih novina u SAD-u. TZ grada Zagreba konstantno radi na promociji hrvatske metropole. Sustavnom promocijom, suradnjom s medijima diljem svijeta, organizacijom posebnih promocija te nastupom na turističkim sajmovima i kongresnim burzama, grad Zagreb se premetnuo u jednu od nezaobilaznih destinacija u Hrvatskoj. Suradnja s medijima, kako stranim tako i s domaćim, najznačajniji je oblik promocije turističke destinacije, a uložena sredstva višestruko se vraćaju kroz objave raznih članaka, reportaža ili TV emisija.

Članak o Zagrebu dostupan je ovdje.

Izvor i foto: TZG Zagreba

 

Vaši komentari