Hrvatska na britanskom tržištu prepoznata kao popularna turistička destinacija

Telegraph, Times, ali i nacionalna televizija ITV u medijskim objavama ističu hrvatske turističke atrakcije

Hrvatska na britanskom tržištu prepoznata kao atraktivna, kvalitetna, ali i popularna turistička destinacija što potvrđuju brojne medijske objave u najeminentnijim britanskim medijima kao što su Telegraph, Times, ali i nacionalna televizija ITV. Riječ je o objavama koje su rezultat suradnje Predstavništva HTZ-a u Londonu, lokalnih turističkih zajednica i uredništva navedenih medija kroz organizaciju studijskih putovanja novinarki Jane Foster, Mary Novakovich te produkcijskog tima ITV-a predvođenog TV voditeljicom Larisom Corda.

Turistički potencijali Hrvatske na britanskom ITV-u prikazani su kroz emisiju „This Morning“ u sklopu koje su dočarane atrakcije Splita i Brača, a u fokusu su bili Dioklecijanova palača, katedrala sv. Duje, prirodne ljepote otoka Brača te bračka klesarska škola u kojoj se njeguje tradicija izrada skulptura od bračkog kamena. Emitiranje iduće epizode očekuje se 22. svibnja, a u fokusu će biti Pelješac.

Osim televizijske emisije, hrvatske turističke atrakcije istaknute su i na naslovnici priloga o putovanjima britanskog Timesa, koji potpisuje Mary Novakovich, prestižna britanska novinarka i autorica teksta posvećenog izuzetno kvalitetnim, jedinstvenim te novim hotelima u Hrvatskoj koji su vrijedni posjeta u nadolazećoj sezoni. Objava „The 25 coolest Croatian hotels to book before anyone else" predstavlja Hrvatsku kao rastuću zvijezdu luksuznog turizma koji podiže ljestvicu u ponudi prestižnih hotela, od Hvara, Ugljana, Dugog Otoka pa do Makarske, Dubrovnika i Cavtata.

Hrvatsku nisu propustili spomenuti ni u Telegraphu, koji je objavio reportažu novinarke Jane Foster naslova „The 30 greatest holidays in Croatia“ u kojem našu zemlju predstavlja kao glavnog turističkog favorita ovog ljeta te pritom dodatno naglašava vrijednost sinergije odmora na obali i netaknutoj prirodi. Članak je usmjeren i na promicanje autentičnosti i raznovrsnosti destinacijskih potencijala ilustrirajući čak 30 idealnih aktivnosti poput kušanja istarskih vina i tartufa, posjete Parku prirode Telašćici, luksuznih lošinjskih hotela te turističkih atraktivnosti Zagreba koji je opisan kao cjelogodišnja destinacija.

Više pročitajte ovdje.

Izvor i foto: HTZ