Nastavak kampanje „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“

U fokusu Lika i Senj, Posavina i Požega, Podunavlje te Konavle

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) provodi drugi dio ovogodišnje promotivne kampanje „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, koji uključuje nova četiri tematska videa koji će otkriti zanimljivosti ruralnih područja oko Like i Senja, Posavine i Požege, Podunavlja, ali i Konavala. Riječ je o nastavku promotivnih aktivnosti koje se provode u suradnji s Ministarstvom turizma i sporta s ciljem promocije raznolike ponude ruralnih destinacija s fokusom na domaće goste. 

Vrlo smo zadovoljni promotivnim efektima ove kampanje koja u prvi plan stavlja hrvatske ruralne destinacije, ali i domaće goste kojima putem kreativnih materijala otkrivamo čari i ljepote kontinentalnih krajeva. Hrvatska nudi mnogo više od sunca i mora, a naš je zadatak da domaćim, ali i inozemnim gostima približimo bogatstvo hrvatskih ruralnih i kontinentalnih krajeva. Potencijale dodatno potvrđuje i ostvareni turistički promet u kontinentalnim županijama u kojima je, bez grada Zagreba, u dosadašnjem dijelu godine ostvareno oko 1,7 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 40 posto“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako se aktivnosti na društvenim mrežama provode uz oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće. 

Podsjećamo kako je zaštitno lice ove uspješne kampanje poznata voditeljica Doris Pinčić, koja na zanimljiv način, odnosno kroz 11 tematskih videa publiku upoznaje sa zanimljivostima odmora i boravka u čistoj prirodi, okusima domaće uzgojene hrane, jedinstvenim doživljajima i autohtonim iskustvima. 

Više pročitajte ovdje.

Izvor: HTZ