Loading...

Najnovije

Predstavljeno završno izvješće Strateškog marketinškog plana

Ključan je fokus na tri cilja, jačanje turističkog brenda ''Hrvatska'', povećanje volumena prometa u pred i posezoni te povećanje prosječne potrošnje po realiziranome gostu

16.09.2014 UHPA

Najavljen akcijski plan zelenog turizma

Riječ je o strateškom dokumentu o zaštiti prirodne i kulturne baštine te utjecaju velikih turističkih središta na okoliš

16.09.2014 UHPA

Vijesti

Srednji vijek u Velikom Taboru

Subota, 13. rujna, u Velikom Taboru bila je vrlo dobro posjećena te je više od petstotinjak posjetitelja uživalo u srednjovjekovnoj čaroliji koja se nastavlja 20. rujna

15.09.2014 UHPA

Regionalni sastanak u Osijeku 16. rujna

UHPA je tijekom rujna održala pet regionalnih sastanaka te preostaje još jedan u Osijeku

15.09.2014 UHPA

Ban Tours Katalog Zima 2014/15

Još jedna zima je pred nama i sva ona uzbuđenja i radosti što ih zimski skijaški odmor nosi sa sobom

15.09.2014 Ban tours d.o.o.

Pariz: Poslovna radionica Sell Croatia

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Parizu 14. listopada 2014. organizirata poslovnu radionicu Sell Croatia u Parizu

14.09.2014 UHPA

Veliki Tabor: Srednjovjekovne svečanosti

Ovaj vikend borbe vitezova, renesansni plesovi dvorskih dama, posjet kralja Sigismunda Velikom Taboru, sprave za mučenje i muzejske radionice

12.09.2014 UHPA

Više od 350 učenika dobilo je certifikat održivog turizma

U Hrvatskoj, Grčkoj, Latviji i Poljskoj, tijekom 2013. i 2014. godine, osam obrazovnih institucija započelo je blisko surađivati s nacionalnim udrugama turističkih agencija kako bi svojim učenicima predstavili najnovije trendove u održivom turizmu.

12.09.2014 UHPA