EOS CODE - PRINCIPI ODRŽIVOG POSLOVANJA U TURIZMU

EOS CODE kao besplatan i koristan alat za turoperatore i turističke agencije pomagao je povećati konkurentnost na način da prihvate održivi turizami unaprijede kvalitetu svojih proizvoda i usluga. EOS CODE je bio posebno osmišljen za manje turističke agencije i turoperatore čija su specijalnost prvenstveno paket aranžmani, no ne isključuje ni veće tvrtke. Turoperatori i turističke agencije stekle su novu perspektivu u svom poslovanju, odgovore na zahtjeve klijenata te, kao rezultat svega toga, povećale svoju konkurentnost.

Informativni letak projekta preuzmite ovdje.

Trajanje projekta: 01.05.2010. - 30.04.2012.

Partneri projekta: University of Padova (Italija), ITEP-Research Institute for Tourism (Grčka), ECTAA -European Travel Agents’ and Tour Operators’ Associations (Belgija), ABTTA - Association of Bulgarian Tour Operators and Travel Agents (Bugarska), FIAVET - Federazione Italiana Associazioni Imprese Viaggi e Turismo (Italija), HATTA - Hellenic Association of Travel & Tourist Agencies (Grčka) - koordinator, PIT - Polish Chamber of Tourism (Poljska) i UHPA (Hrvatska) Udruga hrvatskih putničkih agencija. 

Turoperatori i turističke agencije koje su se obvezale na EOS CODE formalno su prihvatili i poštivati niz načela koja su ključna za razvoj i pružanje održivih i visokokvalitetnih turističkih proizvoda i usluga:

  • Odgovorno djelovanje i upravljanje poslovanjem
  • Praćenje okolišnih, društvenih, kulturnih i gospodarskih učinaka poslovanja te priprema, primjena i revizija godišnjega plana poslovanja o održivom turizmu
  • Obrazovanje i obučavanje zaposlenika o okolišnim i kulturnim vrijednostima u turizmu, ponudi putovanja i njihovim pružateljima usluga koji primjenjuju  programe očuvanja i održavanja okoliša
  • Informiranje i podizanje svijesti klijenata o odgovornom i održivom ponašanju (postupcima)
  • Poticanje i sudjelovanje u aktivnostima koje podupiru lokalno gospodarstvo i jačaju lokalno zapošljavanje
  • Korištenje turističkog marketinga u svrhu podizanja svijesti o okolišnim, društvenim i kulturnim raznolikostima i bogatstvima
  • Briga o stalnom unapređenju kvalitete proizvoda i usluga primjenjujući poslovnu praksu upravljanja kvalitetom
  • Imenovanje osobe unutar tvrtke koja će biti odgovorna za projekte i aktivnosti povezane s održivim razvojem u turizmu
  • Razmjenjivanje primjera dobre prakse s ostalim potpisnicima EOS CODE-a

Projekt EOS CODE dio je programa CIP (Competitiveness and Innovation Framework Programme), kojemu je cilj povećanje konkurentnosti europskih poduzeća.