Foto: O. Crnalić, Izvor: TZ grada Rovinja
Foto: G. Šebalić, Izvor: TZ Istarske županije
Izvor: TZ grada Umaga
Foto: O. Crnalić, Izvor: TZ grada Rovinja
Foto: G. Šebalić, Izvor: TZ Istarske županije

Sales Blitz u AC Hotel by Marriott Split

Održat će se 13. ožujka 2024.

Dani UHPA-e 2024. u Umagu

Održat će se od 19.-21.03.2024.

6. Međunarodni kongres o ruralnom turizmu

Održat će se od 10. do 13. travnja 2024. u Splitu

Pokrenut projekt „Lošinj Vitality Nutrition“

Brend vitalnosti se ove godine širi i na gastronomsku ponudu i to kroz projekt „Lošinj Vitality Nutrition“

Digital Master Launch Event

Održat će se 4. ožujka 2024. u Zagrebu

HTZ kampanja: „Experience Croatia…your memories are on us“

Pokrenuta brend kampanja na 13 najvažnijih europskih tržišta

Prvi Dalmatia Boat Show

Održat će se u Marini Baotić od 18. do 21. travnja 2024.

Nastavak strateške suradnje Mastercarda i Turističke zajednice Istarske županije

Na panel-raspravi „Kako Istra ima ono što mnogi žele – sezonu izvan sezone“ najavljena je kampanja koja će promovirati vansezonsku ponudu u Istri na tržištima Njemačke, Nizozemske i Češke

PILC 2024.

Konferencija o leadershipu veleučilišta PAR održat će se od 22. do 23. ožujka u Opatiji

Otvorene prijave za nagradu "Ruža Zagrebačke županije”

Rok za prijavu je do 21. ožujka 2024.

Otvorene prijave za prvi Novi trail 2024.

Utrke od 6 km i 10,5 km te dječja utrka održat će se u Novom Vinodolskom u subotu, 4. svibnja 2024.

Tehnologija u turizmu 2024.

Panel rasprave o novim trendovima održat će se 1. ožujka 2024. u Zagrebu

Proljetni promotivni tjedan u NP Plitvička jezera

Posebne cijene ulaznica od 1. do 8. travnja 2024.

Smart Travel d.o.o. obnovio Travelife Partner status do 2026.

Certifikat se dodjeljuje za poslovanje prema načelima održivog razvoja i društveno odgovornog poslovanja

Ministrica Brnjac primila priznanje za razvoj održivog turizma

Kristofor medalja ADAC-a važno je odlikovanje kojim njemački autoklub partnerima iskazuje zahvalnost za dugogodišnju uspješnu suradnju

TZSDŽ: Predstavljen promotivni video spot Skrivena Dalmacija

Destinacijski brend Skrivena Dalmacija uskoro dobiva i platformu

Kako postati član

Pridružite nam se i postanite dio dobrovoljnog, strukovnog i interesnog udruženja, u kojem s ponosom ističemo više od 330 članova, turističkih agencija i ključnih dionika turističke industrije. Pozivamo Vas da zajedno kreiramo uspješnu turističku budućnost.