Edukacija javnog i privatnog sektora 2019.

Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom tijekom studenog 2019. godine realizirala je program edukacije za javni i privatni sektor u svrhu razvoja, marketinga i provedbe destinacijskih proizvoda posebnih oblika turizma.

Program edukacije za subjekte javnog i privatnog sektora u turizmu predstavlja nastavak aktivnosti UHPA-e u okviru programa cjeloživotnog obrazovanja, specifično usmjerenog na segment razvoja inovativnih destinacijskih proizvoda turizma posebnih interesa koji se mogu realizirati u pred i post sezoni na području cijele Hrvatske te kao takav predstavlja provedbu ciljeva Strategije razvoja turizma u Republici Hrvatskoj do 2020. i Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma.

Projekt edukacije u 2019. godini obuhvaćao je dvije tematske cjeline:

  1. Promocija i prodaja destinacije
  2. Site inspections, FAM Trips i nastupi na sajmovima

Predavač je bio gospodin Patrick Delaney, stručnjak s više od trideset godina iskustva u turističkoj industriji, marketingu, prodaji i konzaltingu te osmišljavanju i realizaciji edukacijskih programa za potrebe turističkog sektora brojnih zemalja (npr. Republika Irska, Njemačka, Poljska, Kina, Tajland, Jordan i dr.). Delaney je dobitnik brojnih priznanja i nagrada vodećih sajmova kongresne industrije te jedini Irac koji je uvršten na listu Power 50 koju izdaje Conference & Incentive Travel (UK) – popis najinspirativnijih osoba  u Velikoj Britaniji i Irskoj. Redoviti je gost i predavač na vodećim sajmovima i poslovnim skupovima turističke industrije, između ostalog ITB, EIBTM-u, IMEX, ICCA i dr. Patrick Delaney je također član savjetodavnog odbora IBTM-a, IMEX Shows, The Meeting Show i Destination DC CVB (Washington DC).

U nastavku su poveznice na video zapise sa radionica:

SELLING YOUR DESTINTION 

SITE INSPECTIONS, FAM TRIPS & TRADE SHOWS