Udruga hrvatskih putničkih agencija jedan je od partnera projekta  

TRAJANJE: 01.09.2024. – 28.02.2027. (30 mjeseci)

PROJEKTNO PODRUČJE: Primorsko-goranska županija i Istarska županija (HR) i Obalno-kraška regija (SLO)

PRORAČUN: 2.433.073,77 EUR (80% iz EFRR = 1.946.459,01 EUR; 20% sufinanciranje - doprinos partnera = 486.614,76 EUR)

PARTNERI:

  1. Grad Kastav (HRV) - vodeći partner
  2. Pokrajinski muzej grada Kopra (SLO)
  3. Povijesni i pomorski muzej Istre (HRV)
  4. Grad Kopar (SLO)
  5. Udruga hrvatskih putničkih agencija (HRV)
  6. Regionalna razvojna agencija Kopra (SLO)

 

DONATOR: Europski fond za regionalni razvoj – Prekogranični program suradnje INTERREG Slovenija – Hrvatska za razdoblje 2021. – 2027. 

SPECIFIČNI CILJ PROJEKTA: Jačanje uloge kulture i održivog turizma u gospodarskom razvoju, socijalnoj uključenosti i socijalnim inovacijama.

GLAVNI CILJEVI PROJEKTA:

  1. Očuvanje zajedničke kulturne baštine srednjeg vijeka na području Krasa, Istre i slovenskog primorja od zaborava i propadanja
  2. Turistička valorizacija kulturne baštine kroz razvoj prekogranične kulturno-turističke destinacije i prekograničnih proizvoda
  3. Implementacija različitih metoda interpretacije baštine i promocije kako bi se osvijestilo lokalno stanovništvo o njezinoj važnosti i potencijalima te oživio zajednički kulturni identitet

GLAVNI REZULTATI PROJEKTA:

  • Razvijena strateška dokumentacija kao temelj za održivi razvoj prekogranične kulturno-turističke destinacije (strategija, akcijski plan, plan upravljanja povijesnim lokalitetima);
  • Uspostava posjetiteljske infrastrukture (Interpretacijski centar Vincenta i Ivana iz Kastva i muzejski prostor dvorca Prem);
  • Razvijene i implementirane inovativne metode interpretacije destinacije Terra Gothica Incognita (izložbe, radionice, tematske manifestacije);
  • Proširena i nadograđena baza podataka kulturne baštine Patrimonio s izrađenom interaktivnom kartom povijesnih lokaliteta prekograničnog područja te 3D snimkama povijesnih lokaliteta;
  • Razvijeni inovativni tematski prekogranični proizvodi (interaktivna igra, slikovnica);
  • Razvijen marketing plan te provedena promotivna kampanja kojom će se povećati vidljivost zajedničke destinacije i kulturno-turističkih proizvoda kroz manifestacije, izložbe, koncerte, što će rezultirati povećanjem broja posjetitelja na manje poznatim kulturno-turističkim lokalitetima;
  • Provedena pilot akcija testiranja i evaluacije razvijenih turističkih ruta;
  • Izvršena razmjena znanja, resursa i dobrih praksi između partnera i dionika kroz organizaciju popularno-znanstvenog simpozija;
  • Educirani pripadnici ciljnih skupina kroz radionice za jačanje kapaciteta na temu promocije destinacije i razvijenih prekograničnih proizvoda

CILJANE SKUPINE:

  1. Lokalna javna tijela (tijela vlasti i turističke zajednice)
  2. Sektorske agencije iz područja kulture, turizma i drugih povezanih djelatnosti
  3. Interesne skupine uključujući nevladine organizacije koje djeluju u polju zaštite i promocije kulture i kulturne baštine
  4. Visoka učilišta i istraživački instituti
  5. Opća javnost – lokalno stanovništvo